اعتراف عجیب امیر قلعه نویی در مورد ثروت قابل توجه اش !


اعتراف عجیب امیر قلعه نویی در مورد ثروت قابل توجه اش !

امیر قلعه نویی با وجود شکست گل گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان به تمجید از شاگردانش پرداخت و مدعی شد که آدم ثروتمندی است زیرا بازیکنانش با قلب و عشق بازی می کنند. نوشته اعتراف عجیب امیر قلعه نویی در مورد ثروت قابل توجه اش !...

اعتراف عجیب امیر قلعه نویی در مورد ثروت قابل توجه اش !

امیر قلعه نویی : آدم ثروتمندی هستم زیرا بازیکنانم با قلب و عشق بازی می کنند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 23:40
اعتراف عجیب امیر قلعه نویی در مورد ثروت قابل توجه اش !

امیر قلعه نویی با وجود شکست گل گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان به تمجید از شاگردانش پرداخت و مدعی شد که آدم ثروتمندی است زیرا بازیکنانش با قلب و عشق بازی می کنند.

اعتراف عجیب امیر قلعه نویی در مورد ثروت قابل توجه اش !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی از نمایش شاگردانش راضی است.

قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر مقابل فولاد در لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت:

اجازه بدهید به احترام تیمم بلند شوم و دست بزنم!( سپس ایستاد و دست زد) خوشحالم که یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را انجام دادیم مقابل تیمی که دو قهرمانی در لیگ دارد و نماینده مستقیم ما در آسیاست. معدن استعدادست حتی خوزستان می‌تواند یک تیم ملی سوا داشته باشد، از نظر هزینه هم جزو تیم‌های خوب ماست.

وی افزود:

فولاد خوزستان حتی با اسکلت بندی‌اش تیم ما را به جام جهانی برد برای همین برای تیمم دست زدم. هرچقدر در مورد فولاد بگوییم خوب و کم است. ۷۰ دقیقه بازیکنانم مقابل این تیم ۱۰ نفره بازی کردند. بیش از ۷۰ دقیقه؛ دوسه بازی در این چند سال در خاطرم ماند یکی سپاهان و گل گهر بود و یکی هم همین بازی است. به بازیکنانم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و آنها با قلب‌شان باز ی کردند. احساس کردم آدم ثروتمندی هستم زیرا بازیکنانم با قلب و عشق شان بازی کردند. احساس کردم آدم ثروتمندی هستم به فولاد هم تبریک می گویم و مبارکشان باشد.

قلعه نویی در مورد داوری مسابقه گفت:

همه اشتباه می‌کنند و من مربی هم ممکن است اشتباه کنم و داور هم همین شرایط را دارد. آقای حاج ملک که چند هفته ای دور از مسابقات بوده امروز دوندگی خوبی داشت و با این حال در مورد مسایل داوری بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

سرمربی گل گهر وقتی خبرنگاران اجازه ندادند یک خبرنگار سوالش را بپرسد از او خواست که سوال خود را مطرح کند و این خبرنگار هم گفت گل گهر یک تمام کننده در تیمش امروز نداشت، گفت:

یونس شاکری را در بهترین شرایط از دست دادیم و یک بازیکن جایگزین آوردیم که آن مسایل پیش آمد. تا نیم فصل دومهاجم هدف جذب خواهیم کرد و ممنونم از سوال کارشناسی شما.

وی سپس در پاسخ به خبرنگاری که نمایش گل گهر ۱۰ نفره را خوب توصیف کرد گفت:

از شما هم ممنونم.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس