خیّر شاهین‌دژی هزینه خرید دستگاه ونتیلاتور را تقبل کرد


خیّر شاهین‌دژی هزینه خرید دستگاه ونتیلاتور را تقبل کرد

مهاباد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: یکی از خیّران سلامت یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال به بیمارستان شهید راثی این شهرستان اهدا کرد.

امین قلندرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "بانک حبیبی" خیّر نیک اندیش با اهدای این دستگاه پرتابل هوشمند و سخنگو کمک شایانی در امر خدمات رسانی به بیماران به ویژه به افرادی نیاز به آمبولانس خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در اوج کرونا نیاز به این دستگاه در بیمارستان احساس میشد، ادامه داد: هم اکنون با احتساب این دستگاه، هشت دستگاه ونتیلاتور برای بیماران در بیمارستان شهید راثی موجود است که خوشبختانه در حال حاضر بیماری به هیچ کدام از این دستگاه ها متصل نیست.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ نیازمند کمک خیّران است، ادامه داد: شماره حساب ۰۱۱۴۹۵۲۲۹۹۰۰۲ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۹۵۷۹۱ به نام مرکز نیکوکاری شبکه بهداشت و درمان بوده که خیرین می توانند نسبت به واریز وجوهات خیرخواهانه خود مدافعان سلامت را یاری دهند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: خیّران این شهرستان طی چهار ماهه گذشته بیش از ۵.۵ میلیارد ریال به بخش سلامت کمک اهدا کرده اند.

وی بیان کرد: شهریور ماه گذشته نیز دیگر یکی از خیران شهرستان شاهین دژ ۲ دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه مانیتور کنترل قلب، پایه مانیتور و ۱۵ عدد کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری در مجموع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به بیمارستان شهید راثی در جهت استفاده بیماران بستری اهدا کرد.

قلندرزاده ادامه داد: همچنین یک خیر نیک اندیش دیگر به نام "حاج سیف الله عبادی" نیز یک دستگاه الکتروشوک، ۲ دستگاه مانیتور کنترل علائم حیاتی قلب همراه با پایه مانیتور به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون به بیمارستان این شهرستان اهدا کرده بود.

وی اظهار داشت: یکی از بانوان خیر دیگر این شهرستان هم ۵۰ میلیون ریال را به حساب مجمع خیران بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ برای تهیه‌ اقلام و تجهیزات مورد نیاز مدافعان سلامت واریز کرد.

قلندرزاده از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان شاهین‌دژی که در عرصه سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده اند قدردانی کرد.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا