روش تضمینی یادگیری و کسب درآمد از گل آرایی با آموزش گل آرایی علی ولی


روش تضمینی یادگیری و کسب درآمد از گل آرایی با آموزش گل آرایی علی ولی

در شادی یا غم گل ها همراه همیشگی ما هستند که برای ابزار عشق وعلاقه صمیمیت یا ابزار حس تاسف از آن استفاده میکنیم. پس بهتره که بیشتر آموزش گل آرایی ببینیم و آنها را بیشتر بشناسیم و با هنر زیبای گل آرایی آشنا شویم. هنر گل آرایی چیست؟ گل به عنوان نماد زیبایی و […] نوشته روش تضمینی یادگیری و کسب درآمد از گل آرایی با آموزش گل آرایی علی ولی...

در شادی یا غم گل ها همراه همیشگی ما هستند که برای ابزار عشق وعلاقه صمیمیت یا ابزار حس تاسف از آن استفاده میکنیم. پس بهتره که بیشتر آموزش گل آرایی ببینیم و آنها را بیشتر بشناسیم و با هنر زیبای گل آرایی آشنا شویم.

هنر گل آرایی چیست؟

گل به عنوان نماد زیبایی و نوازشگر چشم همه جا و در همه‌ی مراسم ها جایگاه خود را دارند و امروزه گل آرایی یکی از جذاب ترین کارهای امروزه است که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته و افزون بر زیبایی و کسب درآمد، شغلی کاملاً آرامش بخش، انرژی بخش و عادت دهنده ی چشم به زیبایی ها می باشد. گل آرایی و تلفیق آن با هنر بادکنک آرایی در بسیاری از مراسم ها استفاده می شود و حال و هوا و دیزاین بی نظیری به مراسم ها خصوصاً مراسم های ازدواج و تولد و مهمانی ها به مراسم، درب های ورودی، میزها و مناسبت ها می‌دهد و خالق جشنی بسیار زیبا و خاطره انگیز می شود. البته گل آرایی فقط شادی را دربرنمیگیرد بلکه در مراسم های عزاداری، سوگواری و ختم ها هم همراه با شمع آرایی جایگاه و کاربرد خود را دارند.

روش تضمینی یادگیری و کسب درآمد از گل آرایی با آموزش گل آرایی علی ولی
به نقل از سایت علی ولی تعریف گل آرایی به طور کلی چیدمان گل هایی با هارمونی و ترکیب رنگی زیبا درکنار هم می باشد که شما به عنوان یک گل آرا باید اطلاعات کافی درمورد نام گل ها، روش های مراقبت، فصل، دوام و کیفیت، ترکیب، ابزار و استفاده از اکسسوری ها، هر گلی مناسب چه مراسمی است و نحوه ی چیدمان و سبک های متفاوت دیزاین با توجه به تم های رنگی و هر مناسبتی آموزش گل آرایی کامل و کافی را ببینید و با سلیقه و خلاقیت اثری فوق‌العاده را خلق کنید.

چرا باید در کلاس گل آرایی شرکت کنیم و آموزش ببینیم؟

برای موفقیت در هر حرفه و شغلی باید به بهترین شکل آموزش ببینید و با تمرین زیاد تجربه بدست آورید و حرفه ای شوید. در هنر گل آرایی هم به همین شکل است که شما در ابتدا باید زیر نظر بهترین اساتید آموزش گل آرایی ببینید و با نهایت سلیقه و خلاقیت به یک گل آرای موفق مبدل شوید و به درآمد چشمگیر برسید.

روش تضمینی یادگیری و کسب درآمد از گل آرایی با آموزش گل آرایی علی ولی

چطوری میتوانیم آموزش گل آرایی ببینیم و حرفه ای شویم؟

معمولا آموزش ها به دو طریق دوره حضوری و غیر حضوری (دوره های مجازی و آنلاین و صفحات اینستاگرام) صورت می‌گیرد. اگر به دنبال بهترین کلاس آموزش گل آرایی در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، شمال و خلاصه در کل ایران، برای ثبت نام میگردید میتوانید از سایت علی ولی، فلوآرت و یا بوی گل، که به ترتیب برترین آکادمی های گل آرایی در سطح کشور میباشند اقدام کنید.
همچنین در سایت علی ولی بهترین دوره های آموزشی در راستای گل آرایی، میوه آرایی، بادکنک آرایی و انواع دیزاین ها متناسب با هر مناسبتی ارائه شده است.

چطور می توانید از گل آرایی درآمد بهتری داشته باشید؟

برای کسب درآمد و ثروت بهتر از هنر گل آرایی، بهتر است مشاور باشید تا فروشنده! یعنی به جای اینکه فقط به فکر فروش باشید برای مشتری خود به عنوان یک مشاور مشتری را همراهی کنید و معرف گل های باکیفیت و بادوام باشید. این موضوع در تمام کارهای موفق صدق می کند. اگر واقعاً می دانید دسته گلی با قیمت مناسب هم برای مشتری کار راه انداز است حتماً پیشنهاد دهید. خوش سلیقه و با خلاقیت بالا باشید تا در شغل خود موفقیت بیشتری کسب کنید. ابتدا به فکر زیبایی ویترین و دکوراسیون مغازه ی خود باشید و چیدمان بسیار باسلیقه ای داشته باشید. پیشنهاد ما این است که اگر تازه برای آموزش دیدن گل آرایی اقدام کرده اید بهترین کار این است که قبل از مغازه گرفتن روی فروش آنلاین از طریق اینستاگرام سرمایه گذاری کنید. با فروش آنلاین از بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری کرده اید و می توانید بدون محدودیت از همه جای شهر و ایران جذب مشتری داشته باشید. آکادمی آموزش گل آرایی علی ولی به شما بهترین و به روز ترین آموزش ها را در راستای آموزش اینستاگرام و رشد فالوور پیج پیج برای فروش آنلاین را به شما ارائه خواهد داد تا به درآمد برسید.

روش تضمینی یادگیری و کسب درآمد از گل آرایی با آموزش گل آرایی علی ولی

آکادمی علی ولی در کنار شماست تا به یک گل آرا حرفع ای تبدیل شوید!

جناب آقای علی ولی یکی از بهترین مدرسان گل آرایی کشور موسس این مجموعه می باشد. او از دوران کودکی در مغازه گل فروشی پدر خود، زندگی همراه با گل و گل آرایی را سپری کرده و تا به امروز در صدها ساعت کارگاه و سمینا آموزشی که بصورت رایگان و غیر رایگان برگزار کرده توانسته به بیش از هزاران هنرجو گل آرایی و راه‌های دریافت ثروت از این هنر را به آن‌ها آموزش دهد. همچنین او نویسنده اولین کتاب گل آرایی در ایران نیز می باشد. افزون بر دوره های گل آرایی، مدرسی عالی در زمینه های مهارت‌های زندگی و رشد و توسعه فردی است. تمامی این دانش ها او را به یک منبع و مرجع بسیار عالی و حرفه ای در زمینه ی یادگیری توسعه فردی و همچنین هنر بی نظیر و آرامش بخش و ثروت ساز گل آرایی مبدل کرده است. پس با خیال راحت می تواند در این آکادمی و به واسطه پشتیبانی عالی و تیمی حرفه ای بدون دغدغه به دیدن آموزش گل آرایی بپردازید و از این هنر زیبا و پر از احساس درآمد زایی کنید

منبع: سایت علی ولی alivaliflorist.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...