کمیته امداد و بسیج 300 هزار شغل ایجاد خواهند کرد


کمیته امداد و بسیج 300 هزار شغل ایجاد خواهند کرد

مشهد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تفاهمنامه ای بین این کمیته و بسیج سازندگی در زمینه اشتغالزایی منعقد شده که کار اجرایی آن از پارسال آغاز شده است و امسال این 2 ارگان با عمل به این تفاهمنامه 300 هزار شغل ایجاد خواهند کرد.

مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در حاشیه روز پایانی همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه های استانی کشور در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود:بسیج ظرفیت بالایی در کارآفرینی و ایجاد اشتغال روستایی و خانگی دارد و برای سال آینده هم ایجاد ۵۰۰ هزار شغل هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: دیروز هم کمیته امداد امام خمینی با وزارت جهاد کشاورزی تفاهمنامه ای به امضا رساند که بر اساس آن ۱۲۰ هزار طرح اشتغالزایی اجرا شود.

همایش هم اندیشی مسوولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه های استانی کشور با هدف تبادل نظر و ارائه الگوهای موفق در حوزه محرومیت زدایی از دیروز در در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد آغاز شده است و تا عصر امروز ادامه دارد.

کارگاههای تخصصی نیز به میزبانی معاونت‌های بسیج سازندگی برای به اشتراک گذاری ایده های محرومیت زدایی در حاشیه این همایش تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !