شهدا قهرمانان واقعی گام اول انقلاب اسلامی هستند


شهدا قهرمانان واقعی گام اول انقلاب اسلامی هستند

قزوین - ایرنا - مسوول بسیج حقوقدانان کشور گفت: شهدا قهرمانان واقعی گام اول انقلاب اسلامی هستند و امروز در گام دوم هم الگوی تمامی جوانان و حاضران در این دوران محسوب می‌شوند.

به گزارش ایرنا، سهراب انبارکی روز پنجشنبه در اجلاسیه ۱۸۱ شهید حقوقدان، اظهار داشت: امسال ۲۵ یادواره شهدا و هشت اجلاسیه برای شهدای حقوقدان در سراسر کشور برگزار می شود که این مراسم ها مقدمه ای برای کنگره شهدای حقوقدان در سال آینده است.
وی افزود: شهدای حقوقدان در سراسر طول انقلاب اسلامی خدمت رسانی کرده و از ابتدای انقلاب اسلامی تا دفاع از حرم با بذل جان خود برای پاسداشت ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب وارد عمل شده اند.
این مسوول گفت: شهدا امروز در گام دوم انقلاب، شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و باید ما در این مقطع زمانی، اعمال خود را با شهدا سنجش کنیم.
انبارکی اضافه کرد: اخلاق و معنویت، علم آموزی، عزت ملی و بسیاری از موضوعات دیگر که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح شده در سیره شهدا وجود دارد و مکتب شهدا سفینه النجات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: خدمت به مردم از اوجب واجبات است و شهدا برای اسلام، دین، معنویت و خدمت به مردم هیچ گونه کوتاهی نکردند.
مسوول بسیج حقوقدانان کشور با بیان اینکه در مکتب شهدا تمامی اقدامات باید برای خدا باشد، گفت: شهدا مردان میدان اخلاص بودند و همواره در این مسیر قدم برداشتند و ما هم باید در این مسیر قدم برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی