سارق 50 دستگاه دوچرخه در زنجان به دام پلیس افتاد


سارق 50 دستگاه دوچرخه در زنجان به دام پلیس افتاد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: دزد دوچرخه ها از سوی پلیس زنجان دستگیر و سرقت 50 دستگاه دوچرخه را به گردن گرفت.

سرهنگ داوود مرسلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان زنجان، موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقین و کشف دوچرخه های مسروقه، بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان زنجان با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی دقیق، سارقی را که اقدام به سرقت دوچرخه ها می کرد را مورد شناسایی قرار داده و طی یک عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری متهم پرونده اقدام کردند.

مرسلی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های پلیسی به سرقت این تعداد دوچرخه اعتراف کرد، اظهار داشت: از مخفیگاه این سارق، تعدادی از دوچرخه های مسروقه کشف و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: شهروندان در کنار عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدمات لازم قانونی از سوی پلیس صورت بگیرد.

کود شیمیایی احتکار شده در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از احتکار انواع کودهای شیمیایی در یک شرکت مطلع شدند.

سرهنگ احمد اصانلو افزود: پس از بررسی اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی شهرستان ابهر، انبار بزرگی در این شهر مورد شناسایی قرار گرفت که ماموران پلیس در بازرسی از این مکان تعداد ۲۷۷ کیسه ۵۰ کیلویی انواع کود های شیمیایی احتکار شده را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم پرونده دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شد. فرد متخلف نیز دستگیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی