این پرسپولیس با همیشه فرق می کند


این پرسپولیس با همیشه فرق می کند

سیدجلال حسینی برخلاف بسیاری از کاپیتان‌ها، چندان علاقه‌ای برای نمایش بازوبندش در عکس تیمی ندارد. نوشته این پرسپولیس با همیشه فرق می کند...

این پرسپولیس با همیشه فرق می کند

پرسپولیس از نمایی که هرگز ندیده‌اید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 | 14:26
این پرسپولیس با همیشه فرق می کند

سیدجلال حسینی برخلاف بسیاری از کاپیتان‌ها، چندان علاقه‌ای برای نمایش بازوبندش در عکس تیمی ندارد.

این پرسپولیس با همیشه فرق می کند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در حالی پیکان را در ورزشگاه دستگردی شکست داد که با این نتیجه دوباره به کورس بالای جدول بازگشت و حالا با یک پیروزی دیگر به استاندارد قهرمانی خواهد رسید و چه بسا با استفاده از نتایج سایر تیمها بتواند به صدر جدول هم برسد.

اما پیش از اینکه پیروزی سه گله قرمزها رقم بخورد، هواداران این تیم استرس زیادی برای این بازی داشتند چرا که یک لغزش دیگر می‌توانست شرایط را به کلی تغییر دهد و شانس دبل هت‌تریک را به حداقل برساند. یحیی گل‌محمدی نیز ترکیبی غیرقابل پیش‌بینی را به کار گرفت و با استفاده از مهدی ترابی مصدوم و به کارگیری وحید امیری در پست هافبک، بار هجومی تیمش را بیشتر کرد.

نکته جالب اما بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب بود که با اولین نیمکت نشینی فرشاد فرجی در فصل جاری همراه شد. با حضور سیدجلال قرمزها از نظر تجربه شرایط بهتری را در خط دفاعی تجربه کردند. سیدجلال برخلاف بسیاری از کاپیتان‌ها ترجیح داد که در ردیف ایستاده عکس تیمی قرار بگیرد و چندان علاقه‌ای به نمایش بازوبندش نشان نداد.

بازیکنان پرسپولیس در عکس تیمی نیز استایل جالبی را به نمایش گذاشتند و با قرار دادن دست در پشت یکدیگر، به نوعی اتحاد خود را در آستانه دیداری حساس نشان دادند؛ دیداری که برای باقی ماندن در بالای جدول به پیروزی در آن نیاز مبرم داشتند.

بلافاصله پس از ژست در مقابل دوربین‌ها و سکون چند لحظه‌ای، قرمزها با حرکات کششی به میانه زمین بازگشتند و در حالی که با صحبت‌های انگیزشی یکدیگر را مورد خطاب قرار می‌دادند، در پست خود قرار گرفتند تا آماده بازی شوند؛ البته احتمالا خبر نداشتند که این لحظاتشان از نمایی متفاوت هم ثبت می‌شود.

در یک سو وحید امیری با مهدی شیری آخرین نکات را چک می‌کردند و در سوی دیگر، مهدی ترابی دستکش حامد لک را به دست او پوشاند تا همه چیز آماده دربی کوچکتر شهر تهران بشود؛ شهرآوردی که برخلاف دو تای قبلی با پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه شد.

این پرسپولیس با همیشه فرق می کند

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022