دفاع از ولایت، نیازمند سربازی و جانبازی است


دفاع از ولایت، نیازمند سربازی و جانبازی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز هم دفاع از ولایت و هم دین خدا، نیازمند سربازی و جانبازی است.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (۲۵ آذرماه) در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در زنجان، با اشاره به لزوم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: بعد از جنگ احد، روایت است که حضرت زهرا (س) روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه برای شهدا دعا کرده و از خاک مزار آن‌ها تسبیح درست کرده و ذکر می‌گفتند تا یاد و نام شهدا باقی بماند.

وی با بیان اینکه سربازان جوان، سربازان انقلاب و نظام هستند که دفاع از نظام اسلامی را بر عهده دارند، افزود: ایران، مردم عاشورایی، ولایی، مومن، شجاع و معتقد دارد و قبل از انقلاب که آمریکایی و اسرائیلی‌ها به کشور سلطه کامل داشته و در صدد اجرای طرح کاپیتولاسیون بودند، با رهبری امام خمینی (ره) ایستادند و اجازه ندادند آن‌ها حق توحش در کشور دریافت کنند.

این مسئول ادامه داد: وجود حضرت امام (ره) در شرایطی که استکبار جهانی به جهان اسلام حمله کرده و کشور در دست رژیم پهلوی بود، علیه کفر و شرک و جبهه استکبار به مبارزه برخواسته و با لبیک مردم به امام (ره)، این انقلاب پیروز شد. رزمندگان بسیاری زیر شکنجه‌های رژیم پهلوی زنده زنده آتش‌زده شدند اما با مجاهدت و فداکاری‌ آن‌ها زمینه پیروزی، اقتدار، عظمت و استقلال انقلاب اسلامی فراهم شد.

کرمی با بیان اینکه در شهر زنجان نیز مردم با لبیک به امام خمینی (ره) و قرار گرفتن در زیر رگبار گلوله رژیم ستم‌شاهی، یاحسین‌گویان و با شعار مرگ بر شاه و لبیک به امام راحل اولین پیروزی مهم را کسب کردند، تصریح کرد: ابرقدرت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حملات بی‌شماری را توسط منافقان علیه نظام اسلامی آغاز کردند اما سربازان انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت پایدار در کشور شهید تقدیم کردند. وابستگان به بیگانگان و منافقان در استان کردستان مردم را سربریده و این شهر را به رگبار بستند اما در این ناامنی، جوانان غیور به صحنه آمده و امنیت را در کشور تامین کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: پس از موفق نشدن دشمن در ایجاد ناامنی، جنگ به عنوان آخرین حربه برای از بین بردن انقلاب و اسلام با بهره‌گیری از همه ابرقدرت‌های جهان علیه نظام اسلامی آغاز شد اما مردم ایران هشت سال در برابر همه جهان کفر ایستادند که مستندات نشان می‌دهد بیش از ۵۰ کشور در این جنگ از عراق حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به پشتیبانی سیاسی، اقتصادی، تسلیحاتی و نظامی ابرقدرت‌های جهان از صدام در جنگ علیه ایران، عنوان کرد: سربازان دیروز در دوران دفاع‌مقدس حماسه آفریدند. دیروز سربازی و جانبازی در آن صحنه نیاز بود تا امروز، ما در اوج قدرت و عظمت زندگی کنیم؛ امروز هم دفاع از ولایت و دین خدا، نیازمند سربازی و جانبازی است.

این مسئول در خطاب به سربازان، با بیان اینکه دوران مقدس سربازی را قدر بدانید و سعی کنید جایگاهی را به دست آوردید که در حد جایگاه سربازی برای امام زمان (عج) بوده و در روز قیامت شهدا و حضرت امام حسین (ع) شفاعت‌گر ما باشند، گفت: سردار قاسم سلیمانی با آن همه عظمت‌آفرینی در جبهه مقاومت و مقابله با ۸۰ کشور دنیا خود را سرباز ولایت می‌دانستند که باید رهرو این شهید گرانقدر باشیم.

کرمی با بیان اینکه امروز هم دشمن در کمین نظام اسلامی است و با همه ابزارها و شبکه‌های ماهواره‌ای و ۲۷۰ شبکه فارسی زبان به میدان آمده تا به نظام اسلامی ضربه بزند، خاطرنشان کرد: امروز یک جنگ عقیدتی تمام‌عیار علیه مسلمانان به ویژه راه‌اندازی شده است که باید در جبهه جنگ‌نرم مراقب باشیم تا تلفات ندهیم. جوانان باید شهید حججی را الگو قرار دهند؛ چراکه این رزمنده غیور اسلام با رفتار و کردار درست، الگویی برای سربازان نظام اسلامی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی