خریداران کاردانو در ضرر سنگین؛ کدام ارزهای دیجیتال سود بیشتری داشته‌اند؟


خریداران کاردانو در ضرر سنگین؛ کدام ارزهای دیجیتال سود بیشتری داشته‌اند؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) بیش از 70 درصد خریداران ارز دیجیتالی کاردانو با ضرر سنگینی مواجه شدند، اما در میان سایر ارزهای دیجیتالی چند رمزارز خاص توانستند همچنان در حالت سودآوری باقی بمانند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. بررسی‌ها حاکی از آن است هم‌اکنون بازار ارزهای دیجیتالی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و نمی‌توان این... نوشته...

بیش از 70 درصد خریداران ارز دیجیتالی کاردانو با ضرر سنگینی مواجه شدند، اما در میان سایر ارزهای دیجیتالی چند رمزارز خاص توانستند همچنان در حالت سودآوری باقی بمانند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

بررسی‌ها حاکی از آن است هم‌اکنون بازار ارزهای دیجیتالی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. با وجود اینکه ارزش کل بازار اخیرا فراتر از 3 تریلیون دلار رفته بود، اما اکنون فقط اندکی بیش از 2 تریلیون دلار است. این موضوع دارندگان برخی از ارزهای دیجیتالی را با ضرر سنگینی مواجه کرد، اما در این میان فقط دارندگان چند ارز دیجیتالی کماکان در حال کسب سود هستند.

ضرر سنگین خریداران کاردانو

اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت IntoTheBlock نشان می‌دهد هم‌اکنون حدود 73 درصد از دارندگان آدرس‌های کاردانو با ضرر سنگینی مواجه شدند. همچنین سوشی سواپ و یونی سواپ جزو سایر ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شوند که دارندگان آنها در ضرر هستند. طبق این اطلاعات، 80 درصد دارندگان سوشی سواپ و 71 درصد از دارندگان یونی سواپ در حالت ضرر بوده و مشخص نیست این فرایند چه زمانی متوقف خواهد شد، اما از میان سایر ارزهای دیجیتالی چند رمزارز خاص نظیر بیت کوین و اتریوم کماکان در حال کسب سود هستند.

ارزهای دیجیتالی با بیشترین سود

اتریوم 86 درصد پالیگان 83 درصد بیت کوین 78 درصد الگورند 77 درصد شیبا اینو 56 درصد دوج کوین 55 درصد

ارزهای دیجیتالی با بیشترین ضرر

سوشی سواپ 84 درصد کاردانو 73 درصد یونی سواپ 71 درصد

قیمت ارز دیجیتالی کاردانو پس از اینکه در اوایل شهریورماه به اوج 3.10 دلار رسید، پس از آن سقوط شدیدی را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که پس از آن تا به امروز شاهد کاهش ارزش 50 درصدی این ارز دیجیتالی بودیم. چنین اتفاقی باعث شد کاردانو موفق به حفظ رتبه پنجم بازار ارزهای دیجیتال نباشد. آمارها حاکی از آن است قیمت کاردانو طی 24 سال اخیر حدود 1.5 درصد افزایش یافت، اما به طورکلی طی 7 روز گذشته قیمت آن 7.50 درصد کاهش پیدا کرده است.

خریداران کاردانو در ضرر سنگین؛ کدام ارزهای دیجیتال سود بیشتری داشته‌اند؟خریداران کاردانو در ضرر سنگین؛ کدام ارزهای دیجیتال سود بیشتری داشته‌اند؟

دو رمزارز یونی سواپ و سوشی سواپ در ابتدای سال 2021 میلادی توانستند اوج‌های قیمتی جدید را به ثبت برسانند، اما در ادامه قیمت‌های آنها با سرعت زیادی کاهش پیدا کرد. قیمت سوشی سواپ حدود 75 درصد و یونی سواپ حدود 68 درصد نسبت به اوج تاریخی در ابتدای سال 2021 کاهش یافت. سرمایه‌گذاران این رمزارزها از سقوط قیمت‌ها و افت ارزش آنها ابراز نگرانی کردند، اما آمارها حاکی از آن است اکثر دارندگان بیت کوین، اتریوم، پالیگان، الگورند، دوج کوین و شیبا در حال سود هستند.

طبق داده‌های منتشر شده حدود 78 درصد از دارندگان بیت کوین در حال کسب سود بوده و این میزان برای دارندگان اتریوم رقم چشمگیر 86 درصد است. 56 درصد دارندگان شیبا اینو و 55 رصد دارندگان دوج کوین نیز در حالت سود به سرمی‌برند. 83 درصد دارندگان پالیگان و 77 درصد دارندگان الگورند نیز در وضعیت کسب سود قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...