تکمیل و تجهیز طرح توسعه بیمارستان مهریز پیگیری می‌شود


تکمیل و تجهیز طرح توسعه بیمارستان مهریز پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز از جمله موضوع مهمی است که با همکاری بخش‌های مختلف پیگیری و اقدام لازم در این مورد انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، بهروز رحیمی شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان در نشستی با مسئولان این مرکز درمانی از تلاش های صورت گرفته برای طرح توسعه این مجموعه و فعالیت کادر درمان در دوران کرونا و خدمت به مردم و بیماران تشکر کرد و افزود: همکاری خیران در کنار اقدام دولت برای تحقق اهداف بیمارستان ضروری است .

وی ادامه داد: تجهیز بیمارستان به خصوص طرح توسعه آن موضوع و مطالبه مهمی است که از سوی مسئولان استان یزد، شهرستان مهریز و وزارت بهداشت بر حسب نیاز پیگیری و اقدام لازم صورت می گیرد و با تحقق آن می توان نسبت به ارایه خدمات به بیماران بیش از گذشته فعالیت کرد.

همچنین مدیر بیمارستان مهریز گزارشی از پروژه های درحال ساخت این مجموعه ارایه کرد و گفت: هم‌اکنون به طور همزمان سه پروژه از جمله طرح توسعه، آزمایشگاه و ام. آر.آی در حال ساخت است که با توجه به موقعیت شهرستان نیاز است هرچه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سید رسول محسن‌زاده افزود: هم‌اکنون بخش آی.سی.یو(ICU) بیمارستان دارای چهار تخت است که برای بستری بیماران دچار مشکل هستیم و برای تقویت و ارایه خدمات بهتر به مردم و بیماران به همراهی مسئولان، خیران به خصوص دولت نیاز مبرم است

طرح توسعه بیمارستان مهریز در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و با ۱۵۰ تخت در حال ساخت است و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو