جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می‌شود


جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می‌شود

سامسونگ برای تب A8 پردازنده سریع تر، رم و گزینه‌های ذخیره سازی بیشتری را در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از engadget، طی چند سال گذشته، خط Tab A سامسونگ یکی از معدود گزینه‌ها برای کسانی بوده است که سعی می‌کنند یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت پیدا کنند. اوایل سال آینده، این شرکت در ماه ژانویه تب A۸ را در ایالات متحده عرضه خواهد کرد. این یک تبلت سامسونگ یک تبلت هیجان‌انگیز نیست، اما تعداد انگشت شماری از پیشرفت‌ها را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌کند. سامسونگ می‌گوید مدل جدید دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی "بسط یافته" با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و صفحه نمایش TFT با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است.

تب A۸ در داخل دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است که شرکت ادعا می‌کند ۱۰ درصد از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ سریعتر است که همراه با نسل قبلی تبلت‌ها عرضه شده بود. سامسونگ همچنین نسخه ۴ گیگابایتی این تبلت را به اضافه مدل پایه ۳ گیگابایتی ارائه خواهد کرد. پردازنده سریعتر باعث می‌شود که کاربر هنگام استفاده از دستگاه حس بهتری داشته باشد، به خصوص اگر به سراغ مدلی با رم بیشتر بروید. برای عکس‌ها و فیلم ها، Tab A۸ با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی عرضه شده است.

جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می‌شود

فضای ذخیره سازی، Tab A۸ با استاندارد ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود، اگرچه می‌توانید تبلت را با حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پیکربندی کنید، که این قابلیت برای اولین بار در این خط تولید می‌شود. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی را از طریق یک اسلات MicroSD اضافه کنید. سامسونگ اطلاعاتی در مورد تخمین عمر باتری به اشتراک نمی‌گذارد، اما سال گذشته متوجه شدیم که Tab A۷ با ظرفیت باتری شبیه به Tab A۸ می‌تواند در یک تست ۱۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به طور مستمر کار کند. Tab A۸ از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت جک هدفون موجود در مدل‌های سال گذشته را حفظ می‌کند و می‌توانید انتظار داشته باشید که با اندروید ۱۱ عرضه شود.

سامسونگ گلکسی تب A۸ ماه آینده در قفسه‌های فروشگاه‌های ایالات متحده عرضه می‌شود. سامسونگ این تبلت را در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی عرضه خواهد کرد. این شرکت اطلاعاتی در مورد قیمت این تبلت را به اشتراک نمی‌گذارد. اما گفتنی است که نسخه قبلی Tab A۸ با قیمت ۲۳۰ دلار شروع می‌شد اگرچه اغلب می‌توانید آن را با قیمت کمتری در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

بیشتر بخوانید

کدام محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان