با این رمزارزها وام بگیرید


معامله‌گران کریپتویی به منظور تنوع بخشی به پرتفوی، به سراغ محصولاتی با سود ثابت مثل اوراق قرضه یا سهام می‌روند.

بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک متد اقتصادی جایگزین، منبعی از اوراق قرضه است که اعتبار آن کمتر از همنوعانش نیست. با محصولاتی که نرخ سود دارند، اعتباردهندگان به بازار کریپتو مثل وام دهندگان و وام گیرندگان می‌توانند سود خود را کاهش دهند و منبع درآمد ثابتی به دست آورند. در بازار کریپتو دو نوع مشتقات نرخ بهره وجود دارد: یک نوع که به شما اجازه می‌دهد دوره بازپرداخت وام خود را افزایش دهید و نوعی که به شما نرخ سود ارائه می‌کند.

سیستم ADALend

نرخ بهره وام دهنده و گیرنده با تغییرات نرخ مصرف وام‌ها در یک استخر خاص، تغییر می‌کند. نرخ بهره به مقدار کل پول در دسترس در استخر نقدینگی که با توکن LP مشخص می‌شود، بستگی دارد. اگر افرادی بیشتر از بودجه استخر نقدینگی به دنبال وام گیری باشند، نرخ بهره افزایش می‌یابد و اگر وام دهندگان بیشتر باشد، نرخ بهره کاهش می‌یابد.

در این کار، پلتفرم به طور همزمان مقدار توکن در گردش بیشتری را حفظ خواهد کرد. مقدار بیشتر توکن در گردش به پلتفرم اجازه می‌دهد که از استخراج نقدینگی حمایت کند. دارنده توکن با دریافت نرخ بهره از وام گیرنده، پاداش دریافت می‌کند.

پروتکل ADALend برای مدیریت دارایی

این پروتکل با انتقال بخشی از دارایی‌های بلااستفاده به پلتفرم‌های سواپ بدون ضرر موقت، میزان دارایی‌های بلااستفاده را کم می‌کند. در واقع طرح اصلی زیر ساخت پروژه ADALend استفاده از دارایی‌های بلااستفاده است.

شما به جای ذخیره دارایی خود در کیف پول‌های سرد، می‌توانید آن را به پروتکل وام دهی ADALend منتقل کنید. این کار نه تنها از بلااستفاده بودن دارایی جلوگیری می‌کند، بلکه به موجب پشتیبانی از پروتکل، سود نیز دریافت می‌کنید.

منبع: رمز ارز نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟