بازدید معاون رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی بانوان بهزیستی یزد


بازدید معاون رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی بانوان بهزیستی یزد

یزد - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده پنجشنبه شب از نمایشگاه و کارگاه‌های دائمی بانوان توانمند جامعه هدف بهزیستی استان یزد بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، انسیه خزعلی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان کارآفرین برای رونق اقتصادی در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: بانوان توانمند استان یزد، می توانند الگویی موفق در عرصه های مختلف برای زنان جامعه باشند.

وی ادامه داد: دولت تلاش می‌کند تا از ظرفیت بانوان در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و ورزشی بیش از پیش استفاده شود و برای تحقق این مهم شرایطی فراهم خواهیم کرد تا با تسهیل امور، کارآفرینی این قشر آسان تر شود.

بانوان کارآفرین یزدی در جریان این بازدید مشکلات خود را در زمینه گرانی مواد اولیه، نحوه عرضه محصولات و بازاریابی با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مطرح کردند.

نمایشگاه و کارگاه‌های دائمی جامعه هدف بهزیستی استان یزد شامل ۲۲ غرفه است که توسط ۵۰ معلول و زن سرپرست خانوار دایر شده است و در این نمایشگاه صنایع دستی، محصولات چرم و دیگر محصولات تولیدی بانوان به نمایش درآمده است.

بازدید از طرح های اشتغالزایی بانوان یزدی و نشست با فرهیختگان، نخبگان، کارآفرینان و فعالان فرهنگی از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان یزد است.

استان یزد روز جمعه میزبان دوازدهمین سفر رییس جمهوری و برخی از وزرای دولت سیزدهم است و سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به این استان نیز به همین منظور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان