استانداربوشهر:تعطیلی پنجشنبه دستگاههای اجرایی از سرگرفته می شود


استانداربوشهر:تعطیلی پنجشنبه  دستگاههای اجرایی از سرگرفته می شود

بوشهر_ایرنا_ استاندار بوشهرگفت: تعطیلی پنجشنبه دستگاههای اجرایی و سازمان های دولتی در این استان از هفته آینده تا اطلاع ثانوی از سرگرفته می شود.

به گزارش ایرنا احمد محمدی زاده پنجشنبه در نشست مدیریت بحران استان بوشهر افزود: این تعطیلی مشمول کارکنان دستگاههای اجرایی است و معاونان استاندار،مدیران استانی و شهرستانی را در بر نمی گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین دستگاههای امدادی ، خدمات رسان ،عملیاتی ،بهداشت و درمان ،پادگان های نظامی و انتظامی شامل تعطیلی پنجشنبه ها نمی شوند.

استاندار بوشهر یادآور شد:باتوجه به اینکه ساعت کار موظفی کارمندان دولت ۴۴ ساعت در هفته تعیین شده است این مهم باید رعایت شود.

محمدی زاده گفت:در همین راستا ساعت جدید کار دستگاههای اجرایی استان بوشهر در بخشنامه ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر به ادارات ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مدیریت مصرف در حفظ پایداری شبکه برق افزود: براساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق و دستگاههای متولی تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه نقش مهمی در کاهش مصرف برق به ویژه در ساعت پیک و اوج مصرف دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی در این استان اضافه کرد:لازم است تیم های امدادی با تجهیز کامل در شرایط آماده باش قرار داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان