اطعام عزاداران فاطمی به همت بچه های کانون الغدیر


اطعام عزاداران فاطمی به همت بچه های کانون الغدیر

حجت الاسلام ملکی گفت: طرح اطعام فاطمی هم زمان با آغاز ایام شهادت آن حضرت برگزار می‌شود و در همین راستا 2000 پرس غذای نذری پخته و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین سوگواران و نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام رضا علی متهور ملکی مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی کانون هر ساله در این ایام مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)می باشد.

وی افزود: امسال نیز همچون گذشته مراسم سوگواری در مسجد همراه با سخنرانی حجت الاسلام اصغری و مداحی برادران شرئیان و کارپیما برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: به همین منظور با کمک بچه مسجدهای کانون متناسب با این ایام، مسجد سیاه پوش و مهیای برپایی مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) می شود.

حجت الاسلام ملکی ابراز کرد: طرح اطعام فاطمی نیز هم زمان با ایام شهادت آن حضرت برگزار می‌شود و در همین راستا ۲۰۰۰ پرس غذای نذری پخته و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین سوگواران و نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: خانواده های نیازمند توسط اعضای کانون شناسایی شده اند و اطعام نذری با حفظ کرامت آنها درب منازل تحویل می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر اظهار کرد: طرح اطعام فاطمی با تاسی سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از فقرا و نیازمندان اجرا می شود.

حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: در ایام فاطمیه طرح شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب هایی از زندگی و سیره آن حضرت به صورت حضوری در مسجد اجرا می شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها بزرگداشت ایام فاطمیه و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه است.

به گزارش شبستان کانون فرهنگی هنری الغدیر از کانون های فعال در رواق همدلی می باشد که تا به امروز بیش از ۳۰ میلیارد ریال اقلام غذایی به نیازمندان با کمک خیرین اهدا نموده است.

گفتنی است کانون فهما الغدیر به آدرس شهرستان قدس سرخه حصار خیابان شهید شرئیان واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر