خورده شدن جسد متوفی توسط سگ های ولگرد


خورده شدن جسد متوفی توسط سگ های ولگرد

سگ های ولگرد جسد یک متوفی را در سردخانه بیمارستانی در هند خوردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه جسد یک متوفی در سردخانه بیمارستانی در هند توسط سگ‌های ولگرد خورده شد مقامات محلی تحقیقات فوری در این باره را آغاز کردند. این اتفاق روز یکشنبه در بیمارستان دولتی رورکِلا در ایالت اودیشا رخ داد. جسد این متوفی پس از آنکه او در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد به این بیمارستان منتقل شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی جسد «راجش یاداو» که روز پنجشنبه در تصادف رانندگی جانش را از دست داده بود در داخل سردخانه این بیمارستان نگهداری می‌شد. پس از آغاز تحقیقات پلیس در مورد این تصادف، جسد وی برای انجام کالبدشکافی و آزمایشات بیشتر به سردخانه منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید

صحنه وحشتناک خورده شدن جسد مرده توسط سگ! ۱۵+

صبح روز یکشنبه هنگامی که خانواده متوفی برای تحویل جنازه و انجام مراسم سوزاندن آن به بیمارستان مراجعه کردند با صحنه‌ای شوکه کننده مواجه شدند. آن‌ها متوجه شدند بخشی از جنازه متوفی توسط سگ‌های ولگرد خورده شده است. گفته می‌شود برخی از افراد شاهد خروج سگ‌های ولگرد از سردخانه بودند.

خورده شدن جسد متوفی توسط سگ های ولگرد

خانواده قربانی که از وقوع این حادثه خشمگین هستند خواستار پاسخگویی مقامات بیمارستان در خصوص این حادثه شده اند. پلیس محلی نیز با حضور در بیمارستان اوضاع را تحت کنترل گرفته است. این در حالی است که مقامات بیمارستان آمادگی خود را برای پرداخت غرامت به خانواده قربانی اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)