رییس‌جمهور در دوازدهمین سفر استانی وارد یزد شد


رییس‌جمهور در دوازدهمین سفر استانی وارد یزد شد

یزد- ایرنا- آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در دوازدهمین سفر استانی خود صبح جمعه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا دیدار با اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، شرکت در نشست شورای اداری، حضور در نشست خبری و چند بازدید سر زده از جمله برنامه های رییس جمهور در این استان است که برخی از وزرا نیز وی را در این سفر همراهی می کنند.

در این سفر یکروزه وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های یزد و اشکذر، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های ابرکوه و مهریز و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان های خاتم و مروست حضور پیدا می کنند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی به اتفاق معاون امور معدنی وزارت صمت مهمان مردم شهرستان‌های بافق و بهاباد هستند، میبد میزبان وزیر راه و شهرسازی ، شهرستان تفت میزبان وزیر نیرو و شهروندان اردکان نیز از وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت ملی گاز پذیرایی می کنند.

به مناسبت سفر رییس جمهور و تعدادی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به استان یزد "میز خدمت" در دانشگاه های علوم پزشکی و یزد، مجموعه وزارت دفاع، اداره های کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میراث فرهنگی ، اداره های وابسته وزارت نیرو، امور اقتصادی و دارایی ، آموزش پرورش ، بهزیستی و تامین اجتماعی برای بررسی مشکل مردم ، اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی برپا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن