ون غذای سیار پژو اکسپرت: آشپزخانه در قالب ون!


ون غذای سیار پژو اکسپرت: آشپزخانه در قالب ون!

آزمایشگاه طراحی پژو با همکاری ویرلپول یک ون غذای سیار بر پایه ون پژو اکسپرت ساخته است. این خودرو بر اساس کانسپت لو بیسترو دو لیون مدل 2015 و مخصوص مشاغل غذاپزی سیار تولید شده است. محصول...

آزمایشگاه طراحی پژو با همکاری ویرلپول یک ون غذای سیار بر پایه ون پژو اکسپرت ساخته است. این خودرو بر اساس کانسپت لو بیسترو دو لیون مدل ۲۰۱۵ و مخصوص مشاغل غذاپزی سیار تولید شده است.

محصول نهایی بیشتر شبیه یک آشپزخانه روباز است که ویرلپول از آخرین لوازم کلکسیون W در آن استفاده کرده است. پژو از ون اکسپرت به عنوان مدل پایه استفاده کرده که ۵.۳ متر طول و ۱.۹ متر ارتفاع دارد. این ون خاکستری تیتانیومی توسط شرکت BCC تبدیل شده است و آشپزخانه آن با باز کردن یک درب شبه بال پرنده‌ای قابل مشاهده است.

ون غذای سیار پژو اکسپرت: آشپزخانه در قالب ون!ون غذای سیار پژو اکسپرت

یک میزکار U-شکل بزرگ در کنار ون فضای کافی برای آشپز را فراهم می‌کند. این میزکار از سرامیک سفید ایتالیایی ساخته شده‌ که دارای سطح "آنتی باکتریال، بی‌بو و با قابلیت تمیز شدن آسان" است. آشپز که یک سایبان بالای سرش قرار دارد، به سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فضای ذخیره‌سازی زیاد و دو تنور بخارپز دسترسی دارد.

در پشت سرش یک نمایشگر جمع‌شونده و یک ساندبار برای پخش برنامه‌های آموزشی و تبلیغاتی قرار دارند. اگر این فضا برای آشپز کافی نباشد، یک تریلر نیز با فضای ذخیره‌سازی بیشتر و یک یخچال داخلش وجود دارد که با پنل خورشیدی کار می‌کند.

این خودرو از آوریل ۲۰۲۲ در تور ویرلپول در فرانسه در دسترس خواهد بود. این شرکت قصد دارد نمونه‌های بیشتری از این ون سفارشی را برای اهداف نمایشی در ایتالیا، لهستان و انگلستان سفارش دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !