پاداش مالی متا به محققان در صورت یافتن آسیب پذیری‌های این شرکت


پاداش مالی متا به محققان در صورت یافتن آسیب پذیری‌های این شرکت

شرکت متا برای بالا بردن امنیت پلتفرم‌های خود قصد دارد به محققانی که آسیب پذیری‌های این شرکت را می‌یابند 500 دلار یا بیش‌تر پاداش پرداخت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gadgetsnow، متا (فیسبوک سابق) اعلام کرد که در حال گسترش برنامه باگ بوونتی خود است تا به گزارش‌های معتبر مربوط به حذف آسیب‌پذیری‌ها در پلتفرم‌های خود پاداش دهد. هدف اصلی این برنامه یافتن اشکالاتی است که مهاجمان برای دور زدن محدودیت‌ها از آن استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی کاربران را مورد حمله قرار می‌دهند. جوایز مالی برای رفع آسیب پذیری‌ها از ۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

این شرکت اعلام کرد همچنین با ارائه دهندگان هاستینگ مانند Amazon Web Services، Box و Dropbox در صورت لزوم ارتباط خواهد گرفت تا اطلاعاتی که مشکل ایجاد می‌کنند را از پلتفرم خود حذف کنند.در اوایل این ماه، متا دامنه Facebook Protect را افزایش داد، سرویسی که برای افزایش امنیت حساب‌های کاربری طراحی شده است که در معرض خطر بالاتری قرار دارند.

پاداش مالی متا به محققان در صورت یافتن آسیب پذیری‌های این شرکت

این شرکت از زمان راه اندازی برنامه "پاداش باگ" خود در سال ۲۰۱۱، بیش از ۱۴ میلیون دلار پاداش به افرادی که مشکلات را پیدا کرده‌اند پرداخت کرده است و همچنین بیش از ۱۵۰۰۰۰ گزارش دریافت شده که از این تعداد به بیش از ۷۸۰۰ مورد پاداش تعلق گرفته است. امسال نیز این شرکت بیش از ۲.۳ میلیون دلار به محققان ۴۶ کشور جهان برای یافتن ایرادات اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید

متا از هوش مصنوعی برای مقابله با محتوا‌های مضر استفاده می‌کند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر