هشتمین مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور در بیجار برگزار می‌شود


هشتمین مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور در بیجار برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس هیات هندبال بیجار از برگزاری هشتمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور در بیجار خبرداد و گفت: این دوره با یاد و نام اسطوره ورزش کردستان، ورزشکار با اخلاق و ملی پوش هندبال، زنده یاد اوسط چراغ علیپور شامگاه جمعه آغاز می‌شود.

سید حسن تقوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای برگزاری یک یادواره برای ورزشکار پیشکسوت، با اخلاق و ملی پوش هندبال کشور، اسطوره ورزش کردستان زنده یاد اوسط چراغ علیپور، هشتمین دوره مسابقات هندبال پیشکسوتان به اصرار تمامی ورزشکاران و هم تیمی های وی، شامگاه جمعه در سالن ۲ هزار نفری بیجار که به نام زنده یاد علی اوسط چراغ علیپور تغییر نام یافته است برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این سری از مسابقات، هشت تیم پیشکسوتان هندبال از استان ها و شهرهای خراسان رضویی، بوشهر، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، مرکزی و تهران حضور دارند که شامگاه پنجشنبه مراسم قرعه کشی تیم های برگزار شد و در ساعت ۱۴ روز جمعه، ۲۶ آذر ماه تیم های همدان و مازندران به مصاف هم می روند.

رییس هیات هندبال بیجار ادامه داد: تیم های ۱۵ تا ۲۰ نفره از پیشکسوتان هندبال کشور که سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ در تیم ملی هندبال در کنار زنده یاد اوسط چراغ علیپور، دروازه بان فیت تیم هندبال حضور داشته اند، از روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه وارد شهرستان و طبق برنامه ریزی ها در خانه معلم و خوابگاه های دانش آموزی سطح شهر بیجار اسکان داده شدند.هشتمین مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور در بیجار برگزار می‌شود

او با اشاره به اینکه از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری هرچه بهتر این سری از مسابقات استفاده می‌شود گفت: مسابقات از عصر جمعه ۲۶ آذرماه آغاز خواهد شد و با توجه به شب یلدا سعی خواهیم کرد پیش از ظهر روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه آیین اختتامیه برگزار شود.

تقوی اضافه کرد: عصر جمعه هم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم های کرمانشاه و مرکزی به مصاف هم خواهند رفت و مسابقه تیم های خراسان رضویی و بیجار ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن ورزشی اوسط چراغ علیپور برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل برگزاری و حضور تماشاچیان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی خواهد بود گفت: از علاقه مندان هندبال و عموم مردم ورزش دوست درخواست داریم در این سالن برای تشویق و حمایت از ورزشکاران اسوطوره حضور یابند.

رییس هیات هندبال بیجار اظهار داشت: برگزاری مسابقات کشوری در کنار افزایش سطح امکانات رفاهی و اقامتی می تواند در بحث گردشگری ورزشی و افزایش رونق اقتصادی در این شهر نقش بسزایی داشته باشد.

تقوی خاطر یادآور شد: آیین احترام و ذکر فاتحه در مزار اوسط چراغ علیپور با حضور هم تیمی های زنده یاد برگزار شد.

هشتمین مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور در بیجار برگزار می‌شود

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی