استاندار قزوین : خانواده‌های شهدا چراغ هدایت و روشنگری جامعه هستند


استاندار قزوین : خانواده‌های شهدا چراغ هدایت و روشنگری جامعه هستند

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین خانواده‌های شهدا را چراغ هدایت و روشنگری جامعه دانست و گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در دیدار از خانواده شهید محمد حسین رضایی در شهر کمال آباد ؛ افزود: امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدا و جانبازان است که از جان خویش گذشتند تا امنیت و آسایش این مرز و بوم حفظ شود.
وی اظهار داشت: شهدا، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و از خداوند توفیق خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا را خواستاریم.
اعلایی پایداری انقلاب و نظام را مرهون خون‌های پاک شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنان دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا با توجه به سختی‌ها و دشواری‌هایی که برای تداوم انقلاب پشت سر گذاشته‌اند، مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.
وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور ما هستند و مردم ایران نیز همواره نشان داده اند که قدردان خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند.
شهید محمد حسین رضایی در روز شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۴۹، در روستای کمال‌آباد از توابع شهر قزوین به دنیا آمد پدرش علی‌اکبر، کشاورزی می‌کرد و مادرش صفیه نام داشت.
تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارگر کارخانه بود که از سوی یگان بسیج استان در جبهه حضور یافت.
در روز ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۷، در شیخ‌محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۱ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا