استاندار قزوین از شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید کرد 


استاندار قزوین از شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید کرد 

قزوین - ایرنا- محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در سفر یکروزه به شهرستان البرز از شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار قزوین به همراه فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، نصیری فرماندار البرز و شماری از مدیران استانی و شهرستانی از واحد کشت و صنعت عمران شریف آباد از توابع شهرستان البرز بازدید کرد.
در این نشست مدیران مجتمع کشت و صنعت، مسائل و مشکلات این مجتمع را بیان کردند.
این واحد تولیدی در مساحت ۹۵۰ هکتار که شامل ۴۵ هکتار دامپروری ، ۱۰ هکتار باغ بادام و غیر مثمر و ۸۴۵ هکتار زراعت است .
در حال حاضر بالغ بر هشت هزار راس دام شامل گاو شیری، گاو آبستن خشک، تلیسه و گوساله های نر و ماده در بخش های مختلف واحد دامپروری موجود است.
تولید شیر روزانه این مجتمع بالغ بر ۱۳۵ تن است و مجموع شیر تولیدی در ۱۲ ماهه گذشته نیز بالغ بر ۵۲ هزار تن برآورد شده است.

این واحد زراعی با دارا بودن ۸۵۰ هکتار زمین زراعی و باغی، بالغ بر ۵۰ درصد از نیاز واحد دامپروری به ذرت علوفه ای و یونجه را تامین می کند.
سایر محصولات زراعی شامل گندم، کلزا، تریتیکاله، جو و قصیل جو و محصولات باغی (گردو و بادام) است که به طور متناوب در اراضی شرکت تولید می‌شوند.
همچنین از بهمن ماه سال ۱۳۹۰ کارخانه فرآورده های لبنی رابتا به زیر مجموعه کشت و صنعت شریف آباد اضافه شده است که در زمینه تولید انواع محصولات فرادما، انواع پنیر، دوغ، روغن حیوانی، کشک، ماست و پنیر پیتزا در بسته بندی های مختلف فعالیت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...