پرورش و تجاری سازی ایده‌های تقاضامحور از اهداف مهم است


پرورش و تجاری سازی ایده‌های تقاضامحور از اهداف مهم است

زنجان - ایرنا - رییس شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر اینکه شناسایی ایده های خلاقانه و تقاضا محور در اولویت اول اهداف در حوزه کسب و کارهای نوین، قرار دارد گفت: حمایت و کمک به پرورش و تجاری سازی این ایده‌ها از اهداف مهم است.

محسن عباسی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه و معرفی ایده ها و تیم های برتر رویداد استاترتاپی کارا صنعت ۴ در اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه در دنیای امروز فناوری و تکنولوژی، همواره بازوی اصلی توسعه صنعتی کشورها محسوب می شود، افزود: کشورهایی که در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند به مرور زمان موجب قطع وابستگی شده و استقلال و خودکفایی را برای خود به ارمغان می‌آورند.
وی با اشاره به اینکه همواره آنچه که موجب یک فناوری می شود، از یک نیاز شکل می‌گیرد، اظهار داشت: نیاز منجر به خلق ایده و پرورش ایده نیز منجر به فن آوری می‌شود.
رییس شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان زنجان تصریح کرد: بنابراین مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله در این حوزه، نگاه پرسشگر و تفکر خلاقانه است.
عباسی مهمترین مسئله در این فرآیند را استفاده از توانمندی های متخصصین با تحصیلات مرتبط و حوزه های مرتبط با کسب و کار در قالب مشاوره و عادت به کار تیمی عنوان کرد.

استان زنجان می تواند در حوزه استارتاپ‌ها گام‌های موثری بردارد

نایب رییس اتاق بازرگانی زنجان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باور و توانمندی جوانان ستودنی است گفت: برگزاری چنین رویدادهایی در راستای خلق ایده و پرورش آنها بسیار مفید و مهم است.

محمود ضرابی با بیان اینکه استارتاپ بزرگترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال و ورود به بازار کار محسوب می‌شود، افزود: استان زنجان نشان داد که در این حوزه می تواند گام موثری را بردارد.

نایب رییس اتاق زنجان، با تاکید بر اینکه رویداد کاراصنعت ۴، حول محور امنیت، جایگاه ویژه استارتاپها در رونق تولید، خلاقیت در صنعت، بسترسازی فضای کسب و کار، پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق بازرگانی زنجان شروع شد، اظهار داشت: امیدواریم مخاطبان این رویداد از جمله استارتاپ ها، کارآفرینان کسب و کارهای اینترنتی، شرکت‌های سرمایه گذاری بزرگ کشور، کسب و کارهای خانگی، فعالان حوزه دیجیتال و تکنولوژی، افراد علاقه‌مند به کارآفرینی و تکنولوژی های روز و دانشجویان با مشارکت حضوری یا مجازی، نهایت بهره برداری را از این رویداد داشته باشند.
وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان، در راستای انجام رسالت و ماموریت خود ضمن تولید ایده و پژوهش در حوزه های مختلف و تامین نیازهای علمی کشور، برای برگزاری چنین رویدادهایی در سطح ملی و بین‌المللی آمادگی دارد.

رویداد کارا صنعت ۴ با حضور تیم هایی از سراسر کشور، به مدت سه روز در اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد که در پایان تعدادی از تیم ها با ارائه طرح های خود آن را در معرض قضاوت داوران قرار دادند و در پایان از تیم های برتر و منتخب تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر