توخل: با مصدومیت از سیتی و لیورپول عقب ماندیم


توخل: با مصدومیت از سیتی و لیورپول عقب ماندیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که مصدومیت بازیکنانش نقش مهمی در نتایج هفته‌های اخیر داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته‌های اخیر نتوانسته عملکرد درخشان ابتدای فصل را ادامه دهد و پس از شکست برابر وستهام و تساوی با زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان، پنجشنبه شب با اورتون نیز 1-1 مساوی کرد.

این در حالی است که آبی‌های لندن در بازی برابر لیدز نیز با گلی که در وقت‌های تلف شده به ثمر رساندند موفق شدند از سد این تیم عبور کنند.

توخل درباره عملکرد ضعیف تیمش در هفته‌های اخیر گفت:« تفاوت بزرگ ما این است که سیتی و لیورپول بازیکن مصدوم ندارند. ما شش یا هفت بازیکن مصدوم داریم، این اتفاق ممکن است رخ دهد و شما برای این که بتوانید رقابت کنید نیاز به تمام تیم دارید و اگر اینطور نباشد به مشکل می‌خورید.»

توخل: با مصدومیت از سیتی و لیورپول عقب ماندیم

این مربی آلمانی اضافه کرد:« این مشکلی نیست که کسی دخالتی در آن داشته باشد اما باید آن را بپذیریم. این اتفاقی است که در حال حاضر در اردوی تیم ما رخ داده و ما باید با آن کنار بیاییم.»

روملو لوکاکو، تیمو ورنر، کالوم هادسون اودوی و بن چیلول به دلیل مثبت شدن تست کرونا قادر به همراهی تیم‌شان نیستند.

کای هاورتز و متئو کواچیچ نیز به دلیل بیماری نتوانستند در بازی برابر اورتون برای چلسی به میدان بروند.

توخل ادامه داد:« ما شب گذشته خوب بازی کردیم اما اتفاقی که در چند بازی اخیر رخ داده بار دیگر تکرار شد و با این که از حریف جلو بودیم اما نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم و من در حال حاضر نمی‌دانم که دلیل این اتفاق چیست. این واقعیتی است که وجود دارد و وقتی چنین اتفاقی پنج بار تکرار می‌شود یعنی باید آن را بپذیریم و نمی‌توانیم از چنین واقعیتی فرار کنیم یا آن را نادیده بگیریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا