مقایسه ویدیویی قابلیت های آفرود تویوتا پرادو با تویوتا هایلوکس


مقایسه ویدیویی قابلیت های آفرود تویوتا پرادو با تویوتا هایلوکس

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) در این ویدیو به مقایسه قابلیت های آفرود تویوتا پرادو با تویوتا هایلوکس پرداخته‌ایم تا ببینیم کدام یک از این اتومبیل‌های قدرتمند در مسیرهای دشوار عملکرد بهتری دارند. همواره از لندکروزر پرادو و هایلوکس به‌عنوان دو مورد از مقاوم‌ترین و بهترین خودروهای حاضر در بازار یاد می‌شود. در این مقایسه ویدیویی قابلیت های آفرود...

در این ویدیو به مقایسه قابلیت های آفرود تویوتا پرادو با تویوتا هایلوکس پرداخته‌ایم تا ببینیم کدام یک از این اتومبیل‌های قدرتمند در مسیرهای دشوار عملکرد بهتری دارند.

همواره از لندکروزر پرادو و هایلوکس به‌عنوان دو مورد از مقاوم‌ترین و بهترین خودروهای حاضر در بازار یاد می‌شود. در این مقایسه ویدیویی قابلیت های آفرود این دو اتومبیل در بالا رفتن از تپه و عبور از موانع سخت بررسی شده است.

لندکروزر پرادو 37 هزار پوندی استفاده شده در این تست از یک موتور 2.8 لیتری توربو دیزل با 204 اسب بخار قدرت و 420 نیوتون متر گشتاور قدرت می‌گیرد و از آن‌سو هایلوکس با قیمت پایه 28 هزار پوندی از موتوری مشابه پرادو و 2.8 لیتری با قدرت 204 اسبی برخوردار است، اما گشتاور آن بیشتر بوده و به 500 نیوتون متر رسیده است. اگر برای‌تان جالب است که بدانید کدام یک از این دو هیولا در مسیرهای دشوار بهتر عمل می‌کنند، تماشای ویدیوی پایین را از دست ندهید.

در این چالش خودروها در وضعیتی برابر یک کار مشخص را انجام می‌دهند و هریک از آن‌ها که سریع‌تر ماموریت را به اتمام برساند، دو امتیاز و ماشین بازنده یک امتیاز کسب می‌کند و اگر موفق به انجام چالش نشوند، امتیازی به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز جمعه 31 فروردین + فیلم