خاویار آیفون 13 پرو ضدگلوله ساخت + فیلم


خاویار آیفون 13 پرو ضدگلوله ساخت + فیلم

شرکت خاویار که در زمینه تولید محصولات لوکس فعالیت می‌ کند، به تازگی یک آیفون 13 پرو را تولید کرده که در برابر گلوله مقاوم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ شرکت لوکس خاویار به تازگی مدل‌های سفارشی سازی شده جدیدی از سری آیفون ۱۳ پرو را عرضه کرده است. در حالی که این شرکت تعدادی آیفون با طراحی‌های منحصر به فرد روانه بازار کرده، آخرین آیفون ممکن است بتواند در شرایط سخت جان صاحبش را نجات دهد.

این سازنده کالا‌های لوکس مستقر در روسیه از سری جدید Stealth ۲.۰ برای مدل‌های iPhone ۱۳ Pro و iPhone ۱۳ Pro Max رونمایی کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند، نسخه سفارشی Stealth اولیه برای کاربرانی عرضه شده بود که به حریم خصوصی اهمیت می‌دهند، اما خاویار در آخرین نسل از این سری، یک ویژگی تازه‌ای اضافه کرد که به طور بالقوه می‌تواند جان انسان را نجات دهد. Stealth ۲.۰ از محافظ زرهی ضد گلوله BR۲ کلاس ۲ پشتیبانی می‌کند که ادعا می‌شود حتی در برابر شلیک گلوله نیز مقاوم است.

خاویار آیفون 13 پرو ضدگلوله ساخت + فیلم

برای دستیابی به این موفقیت چشمگیر، این برند با NPOTCIT، شرکتی که متخصص در تولید هلیکوپتر‌های تهاجمی و خودرو‌های زرهی است، همکاری دارد. شرکت NPOTCIT، بدنه ضد گلوله آیفون ۱۳ پرو را ساخته است. علاوه بر این، دوربین‌های جلو و عقب از آیفون حذف شده که در این مدل‌ها Face ID نیز غیرفعال می‌شود. به عبارت دیگر، آیفون ۱۳ پرو سفارشی از هیچ گونه امنیت بیومتریک برخوردار نیست.

خاویار آیفون 13 پرو ضدگلوله ساخت + فیلم

به گفته Caviar، با حذف دوربین ها، کاربران می‌توانند این گوشی را با خودشان به مناطقی که استفاده و حمل دوربین در آن‌ها ممنوع است نیز ببرند. این شرکت طبق معمول همیشه قصد دارد از این مدل نیز ۹۹ دستگاه تولید کند که مقرون به صرفه‌ترین نوع آن ۶ هزار و ۳۷۰ دلار قیمت دارد. حداکثر قیمت اعلام شده برای محصولات این مجموعه ۷ هزار و ۹۸۰ دلار است.

در ادامه ویدئویی از آزمایش این آیفون را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

ساخت محصولات لوکس خاویار با قطعات بازیافتی خودروهای تسلا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)