رضا اسدی بالاخره پاسخ انتقاد ها را داد


رضا اسدی بالاخره پاسخ انتقاد ها را داد

رضا اسدی بازیکن تعویضی یحیی در بازی با پیکان به محض ورود به زمین به شجاعی پاس گل داد. نوشته رضا اسدی بالاخره پاسخ انتقاد ها را داد...

رضا اسدی بالاخره پاسخ انتقاد ها را داد

بازگشت رضا اسدی با پاس گل مقابل پیکان
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | 23:20
رضا اسدی بالاخره پاسخ انتقاد ها را داد

رضا اسدی بازیکن تعویضی یحیی در بازی با پیکان به محض ورود به زمین به شجاعی پاس گل داد.

رضا اسدی بالاخره پاسخ انتقاد ها را داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی چند هفته اخیر رضا اسدی هافبک تازه وارد سرخ ها از سوی برخی رسانه ها به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و جالب این که پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی یک پاس گل دیگر برای سرخ ها ساخته و پرداخته کرد.

اسدی که قابل پیش بینی بود برای رسیدن به روزهای اوج و قرار گرفتن در شرایط بازی نیاز به زمان دارد در همان هفته های ابتدایی در ترکیب قرار گرفت و جالب این که آمار خوبی هم داشت. اما توقعات زیادی که از او به عنوان جانشین احمد نورالهی می رفت باعث شد تا از سوی برخی رسانه ها و همین طور فضای مجازی فشار زیادی را تحمل کند.

هافبک ۲۶ ساله خوش قد و قامت سرخ ها که چند هفته ای است نیمکت نشین شده در بازی با پیکان به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و در آخرین دقایق بازی پاس گل زیبایی را برای علی شجاعی فراهم دید تا در ۹ دیداری که برای سرخپوشان پایتخت به میدان رفته یک گل زده و ۳ پاس گل داده باشد.

به هر روی باید منتظر بود و دید رضا اسدی در ادامه راه چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و می تواند به همان روزهای خوب دوران حضورش در تراکتور و سایپا برگردد یا نه.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند