توسعه و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در قطار شهری تهران


توسعه و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در قطار شهری تهران

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی تهران در راستای توسعه و ترویج سبک و سیره فرهنگ رضوی با برپایی میزهای خدمت و ارائه خدمات گوناگون در ایستگاه‌های منتخب مترو با معاون امور فرهنگی و اجتماعی متروی تهران به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان جمعی از خادمیاران کانون حقوقی و مسئول کانون مشاوره حقوقی استان با سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران دیدار و در خصوص مشارکت هرچه بیشتر این معاونت با کانون‌های خدمت رضوی استان گفت‌وگو کردند.

این نشست هم‌اندیشی با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای خدمت رسانی به عموم مردم در محیط پر تردد ایستگاه های مترو صورت پذیرفت چراکه اجرای برنامه ها و میزهای خدمت رضوی در مترو به ‌دلیل استفاده قابل توجه مردم از خدمات حمل و نقل عمومی مخاطبان بیشتری جذب می‌کند

لازم به توضیح است خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بویژه فعالان کانون تخصصی حقوقی، پیش از این نیز همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سال جاری، تجربه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو را در برپایی میزهای خدمت داشته اند.

برپایی میزهای مشاوره حقوقی، مددکاری، پزشکی، بانوان و خانواده و تبلیغ دینی و مداحی و ... خدماتی است که کانون‌های خدمت رضوی استان تهران می‌توانند به شهروندان حاضر در مترو ارائه دهند.

همچنین در راستای توسعه و ترویج سبک زندگی و سیره رضوی، برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی در ایستگاه‌های اصلی مترو و مسیرهای پرتردد که دارای فضای مناسب جهت استقرار میزهای خدمت است در آینده‌ای نزدیک با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اجرایی خواهد شد و تمامی خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت در مناطق و شهرستان‌ها می‌توانند با نام امام رضا علیه السلام، بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و مصادیق انتخابی، به عموم مردم خدمت رسانی کنند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد