افشاگری رسول پناه درباره ابهامات قرارداد بشار رسن + سند


افشاگری رسول پناه درباره  ابهامات قرارداد بشار رسن + سند

مهدی رسول‌ پناه ، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه روز گذشته شب های فوتبالی در خصوص بشار رسن گفت: بشار رسن را شخص بنده نگه داشتم. بشار 350 هزار دلار از 2 دو فصل طلب داشت. من شخصا آن مبلغ را تهیه کردم. من وقتی به بشار پیشنهاد تمدید دادم او گفت تا وقتی که پولم روی میز نباشد این درخواست را قبول نمی کنم. من 150 هزار دلار بابت طلبش و 120...

افشاگری رسول پناه درباره ابهامات قرارداد بشار رسن + سند

مهدی رسول‌ پناه : بشار رسن را شخص بنده نگه داشتم و 350 هزار دلار شرط او را شخصا تأمین کردم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | 8:30

افشاگری رسول پناه درباره  ابهامات قرارداد بشار رسن + سند

مهدی رسول‌ پناه ، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه روز گذشته شب های فوتبالی در خصوص بشار رسن گفت: بشار رسن را شخص بنده نگه داشتم. بشار ۳۵۰ هزار دلار از ۲ دو فصل طلب داشت. من شخصا آن مبلغ را تهیه کردم. من وقتی به بشار پیشنهاد تمدید دادم او گفت تا وقتی که پولم روی میز نباشد این درخواست را قبول نمی کنم. من ۱۵۰ هزار دلار بابت طلبش و ۱۲۰ هزار دلار هم بابت قرارداد فصل جدیدش به او پرداخت کردم.

افشاگری رسول پناه درباره  ابهامات قرارداد بشار رسن + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رسول‌ پناه ، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه روز گذشته شب های فوتبالی در خصوص بشار رسن گفت:

بشار رسن را شخص بنده نگه داشتم. بشار ۳۵۰ هزار دلار از ۲ دو فصل طلب داشت. من شخصا آن مبلغ را تهیه کردم. رسانه ها و هواداران می گفتند که چرا بشار را نگه نمی دارید ؟ من وقتی به بشار پیشنهاد تمدید دادم او گفت تا وقتی که پولم روی میز نباشد این درخواست را قبول نمی کنم.

او افزود:

من ۱۵۰ هزار دلار بابت طلبش و ۱۲۰ هزار دلار هم بابت قرارداد فصل جدیدش به او پرداخت کردم. تا این کار را کردیم او قرارداد را امضا کرد. هواداران می گفتند که چرا بشار را نگه نمی دارید ؟ آن ها نمی دانستند که بشار این شرط را برای من گذاشته است ولی به هرحال من بشار را نگه داشتم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید