تهدید صهیونیست ها نسبت به تخریب گنبد طلایی مسجد«الرحمن» در بیت صفافا


تهدید صهیونیست ها نسبت به تخریب گنبد طلایی مسجد«الرحمن» در بیت صفافا

شهرداری رژیم صهیونیستی تهدید به تخریب مسجد «الرحمن» در روستای بیت صفافا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری وفا، محمد علیان، یکی از بزرگان روستای بیت صفافا گفت: شهرداری صهیونیست ها در شهر قدس اشغالی به صورت شفاهی تهدید کرده است که گنبد مسجد الرحمن را واقع در این روستا تخریب می کند.

این درحالی است که مسجد الرحمن اخیرا توسط کمیته مساجد مرمت شده است. وی افزود: این مسجد، یکی از چهار مسجدی است که در خیابان توحید واقع شده است و عمر این مسجد از عمر رژیم صهیونیستی بیشتر است.

وی افزود: شهرداری رژیم صهیونیستی به صورت شفاهی تهدید کرده است و در رادیو عبری نیز خبر تخریب گنبد طلایی این مسجد اعلام شده است و گفته اند که شهرک نشینان از این مسجد شکایت کرده و خواستار محاکمه عاملان مرمت این مسجد شده اند.

در همین راستا، علیان به نام روستا بیانیه ای صادر کرد و گفت: این تهدید سناریوی جدید صهیونیست ها برای هدف قرار دادن ما است و و کار ما تنها دفاع از مساجد، سرزمین و خانه هایمان است که با سیاست های نژادپرستانه افراطی تهدید می شود و تمامی این اقدامات مردود است و ما اهالی روستا اجازه این کار را نمی دهیم.

روستای بیت صفافا در 6 کیلومتری جنوب شرق قدس اشغالی واقع شده است و اطراف آن شهرک های صهیونیستی قرار دارد و ساکنان آن به نوعی در یک شبه زندان قرار دارند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!