تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با سودجویان بازار شب یلدا برخورد می‌کند


تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با سودجویان بازار شب یلدا برخورد می‌کند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به بازرسی دقیق از بازار شب یلدا در استان گفت: در قالب این بازدیدها، با افراد سودجو به شدت برخورد خواهد شد.

حسین نجف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از بیستم آذرماه جاری در آذربایجان غربی آغاز شده و تا اول دی ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها، نهادهای نظارتی دیگر نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان، تعزیرات حکومتی را همراهی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: در این بازدیدها با افرادی که به منظور کسب سود نامتعارف و غیرقانونی اقدام به گرانفروشی می کنند، برخورد می شود.

نجف زاده اظهار کرد: اصناف مکلف به درج قیمت و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان جهت کنترل قیمت ها هستند و در غیر این صورت توسط تعزیرات حکومتی جریمه و درصورت تکرار تخلف منجر به نصب پارچه و حتی پلمب واحد متخلف خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی در خصوص دریافت و رسیدگی فوری به شکایات مردمی اعم از حضوری یا تلفنی، از شهروندان استان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت گزارش دهند.

روز سه شنبه شب یلداست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق