خراسان رضوی رتبه سوم بیشترین تعداد مجتمعهای خدماتی بین راهی را دارد


خراسان رضوی رتبه سوم بیشترین تعداد مجتمعهای خدماتی بین راهی را دارد

مشهد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: شمار مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در این استان 51 باب است و خراسان رضوی رتبه سوم کشور را در این خصوص دارد.

ابراهیم نصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۶ آذرماه ۹۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰، هشت مجتمع خدماتی رفاهی در راههای استان به بهره برداری رسید و همچنین ۹ فقره موافقت اصولی جدید برای سرمایه گذاران دربخش مجتمع خدماتی و رفاهی استان اخذ شده است.
وی ادامه داد: تا این لحظه در مجموع ۶۷ موافقت اصولی برای احداث مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است که هم اکنون این طرحها در مرحله اخذ استعلام مجوز از دستگاههای دیگر هستند تا متعاقبا وارد مرحله ساخت شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر نیز در استان در حال احداث است که ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
نصری افزود: با تکمیل احداث مجتمع های بین راهی در دست احداث، وضعیت استان از حیث تامین مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت و به رقم هر ۴۷ کیلومتر یک مجتمع خدماتی رفاهی خواهیم رسید.
وی بر ارتقای کیفی مجتمع های خدمات بین راهی نیز تاکید کرد و ادامه داد: همکاران این اداره کل و رابطان حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری در سطح ادارات شهرستانها، نظارت لازم بر نحوه عملکرد مجتمع داران را در خصوص عملکرد و سرویس دهی مجتمعهای خدماتی رفاهی انجام می‌دهند و این نظارتها در حال حاضر از طریق یک سامانه یکپارچه و در قالب یک برنامه موبایل انجام می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وسعت و امکانات مجتمع های خدماتی رفاهی افتتاح شده، مجتمع‌های در حال احداث، غرفه های تجاری و تابلوهای تبلیغاتی واگذار شده، برآورد می شود با سرمایه گذاری‌های یاد شده، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...