فرماندارگناوه: مسئولان از منش و رفتار شهید سلیمانی الگوپذیری کنند


فرماندارگناوه: مسئولان از منش و رفتار شهید سلیمانی الگوپذیری کنند

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: سردار محبوب دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی از ویژگی‌های بی‌نظیر و منحصربه فردی برخوردار بود که باید الگوی رفتاری و منش آحاد جامعه بویژه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان در مصلای جمعه افزود: شهید سلیمانی بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرد نبود بلکه یک مکتب نورانی بود و ویژگی‌های بی نظیری در وجود ایشان نهفته بود که نه تنها برای ایران اسلامی بلکه مسلمانان و آزادگان جهان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن، ویژگی‌های شهید سلیمانی را تحسین کردند، گفت: مردم‌داری، تواضع، بصیر، مطیع ولایت فقیه، شجاع، الهی بودن به معنای واقعی و اجرای دستورات قرآن از ویژگی های بارز و برجسته سردار دل‌ها بوده است که باید همه ما از آن الگوگیری کنیم.

صفری بیان کرد: اگر شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس شرافتمندانه جنگید، پس از آن دوران و تهاجم فرهنگی دشمنان که راهبردشان از بین بردن نظام و مکتب اسلام بود با یک حرکت شجاعانه و آگاهانه مقابل آنها ایستاد و اجازه نداد به اهداف شومشان دست یابند.

فرماندار گناوه ادامه داد: خون شهید سلیمانی بیشتر از حیات مبارکش برای نظام و ممکلت و حتی دنیا اثرگذار بود و برکت آن موجب عزت، اقتدار و و عظمت بیشتر ایران شد و بازدارنده توطئه‌های دشمنان بوده است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن حماسه ۹ دی گفت: دشمن برای از بین بردن نظام، توطئه‌های فراوانی برنامه ریزی کرد که یکی پس از دیگری با حضور ملت قهرمان و فهیم ایران خنثی شد.

صفری افزود: مردم فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ به ندای مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و باحضور در خیابان ها پاسخ محکمی به دشمنان و معاندان نظام دادند.

تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد

فرماندار گناوه گفت: برای نوکری مردم مسئولیت فرمانداری گناوه را پذیرفتم و همه توان و همت خود را در این زمینه بکار خواهم بست.

وی خطاب به مسئولان اظهارداشت: با رویکردی جهادی، انقلابی و براساس منطق و قاعده به وظایف خود عمل کنید و دست به دست هم دهید تا بتوانیم به رسالتی که همان نوکری به مردم است به نحو شایسته عمل کنیم.

صفری ادامه داد: در اتاق مسئولان روی مردم باز باشد و نسبت به حضور و نظم به همراه کارکنان در محیط کاری مقید و متعهد باشند.

فرماندار گناوه، حضور در نمازجمعه، برپایی نماز در ادارات، حفاظت و مراقبت از اموال دولت، راه اندازی میز خدمت، سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، صرفه جویی در مصرف آب، برق و تلفن و گاز، رعایت پروتکل های بهداشتی و آمادگی در برابر حوادث را از دیگر رسالت های مسئولان برشمرد.

وی با عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زهرای اطهر(س) از الگوها و ویژگی های برجسته در عالم هستی برخوردار است که بسیار مهم و راهگشا برای بشریت است.

فرماندارگناوه بیان کرد: رفتار و برخورد شایسته با مردم، همسرداری و فرزنداری، ولایتمداری، دشمن شناسی و بابصیربودن از ویژگی های بارز شخصیتی زهرای اطهر(س) بوده است که باید الگویی برای همه آحاد جامعه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو