رجب‌زاده: سابقه قشقایی در جام حذفی روحیه بخش است/ از مسوولان توقع دارم پای کار بیایند


رجب‌زاده: سابقه قشقایی در جام حذفی روحیه بخش است/ از مسوولان توقع دارم پای کار بیایند

سرمربی قشقایی گفت: باشگاه ما دچار مشکلات مالی شده است و از مسوولان توقع دارم پای کار بیایند و مشکلات ما را حل کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی رجب‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: ‌می‌دانیم بازی سختی با پیکان داریم و به هر صورت این تیم لیگ برتری است. از کادر فنی پیکان شناخت دارم چون در مقطعی شاگردشان بودم و در مقطعی هم با مجتبی حسینی در ذوب‌آهن هم بازی بودیم. ما یک تیم جوان و با انگیزه داریم و خیلی از بچه‌های ما سال اول حضورشان حتی در لیگ یک است. خوشبختانه از ابتدای فصل نتایج خوبی گرفتیم و آمدیم بازی خیلی خوبی با پیکان انجام دهیم.

او ادامه داد: تیم انگیزه دارد چون بازی با تیم لیگ برتری در جام حذفی باعث انگیزه می‌شود و شرایطی به وجود می‌آید که بازیکنان دوست دارم خودشان را نشان دهند. ان‌شاءالله همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه خوبی کسب کنیم. چند مصدوم داریم و این کار ما را سخت می‌کند اما سعی می‌کنیم بتوانیم از نفراتی استفاده کنیم که تعادل برقرار شود و بتوانیم بازی جان داری را به نمایش بگذاریم.

سرمربی قشقایی درباره سابقه خوب این تیم در جام حذفی گفت: آن بازی مقابل پرسپولیس را دیدم و این بار روانی خیلی خوب می‌تواند باشد اما هر زمان و مکان شرایط خودش را دارد و بازی‌ها روحیه بخش است وانگیزه می‌دهد اما مساله‌ای که وجود دارد این است که تا دو روز پیش قرار نبود در این مسابقات شرکت کنیم. شرایط مالی‌مان خیلی سخت است و تیم ما شخصی اداره می‌شود و متعلق به یک ایل بسیار بزرگ است که در سراسر کشور هوادار دارد.

او اضافه کرد: شنیدم که استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس قول دادند که به باشگاه کمک مالی کنند اما تا امروز اتفاقی رخ نداده و امیدوارم باشگاه حمایت مالی شود تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنند. شرایط‌مان در لیگ خوب است و این باید برای مسوولان استانی باعث انگیزه شود تا به تیم برسند. شرایط ما باعث انگیزه برای جوانان در سطح استان می‌شود چون تیم پر هواداری داریم. از مسئولان خواهش دارم به تیم کمک کنند و شاید اگر هر استانی چنین تیمی داشته باشد، پای کار بیایند.

رجب‌زاده با بیان این‌که "از مسوولان توقع دارم پای کار بیایند" بیان کرد: من هم اهل همین استان هستم و توقع دارم مقداری به ما کمک کنند. تیم ما می‌تواند کارهای زیادی کنند که این می‌تواند به ما کمک کند. ما سه تیم از استان فارس در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو داریم که این شرایط خیلی خوبی است. متاسفانه در شیراز چنین مشکلاتی وجود دارد و باید یک بار برای همیشه این مشکلات را حل کنند.

او ضافه کرد: این مشکل به برنامه ریزی و نظارت برمی‌گردد و باید شرایط در شان مردم استان فارس باشد. ما با کسی دشمنی نداریم و نمی‌خواهیم کسی را خراب کنیم اما حق هر باشگاهی در استان است که یک زمین خوب داشته باشد. یک زمین دیگر هم وجود دارد که در حال آماده‌سازی است و شاید یک ماه دیگر آماده شود اما در یک استان باید یکی دو زمین خوب باشد که هیچ کسی گلایه نکند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم پیکان و قشقایی در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا (یک‌شنبه) ساعت ۱۶ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند