تصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا طراحی دوربین پشتی این گوشی را لو داد


تصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا طراحی دوربین پشتی این گوشی را لو داد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تازه‌ترین تصاویر لو رفته از گوشی های سری Galaxy S22 سامسونگ، به قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا و قلم S-Pen آن اختصاص دارند. افشاگر شناخته شده، رولند کوانت از طریق فروشندگان انگلیسی، به تصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا دست یافته و آن‌ها را به اشتراک گذاشته است. در این رندرها می‌توانیم لبه‌های... نوشته تصاویر...

تازه‌ترین تصاویر لو رفته از گوشی های سری Galaxy S22 سامسونگ، به قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا و قلم S-Pen آن اختصاص دارند.

افشاگر شناخته شده، رولند کوانت از طریق فروشندگان انگلیسی، به تصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا دست یافته و آن‌ها را به اشتراک گذاشته است.

در این رندرها می‌توانیم لبه‌های خمیده‌ی گوشی را ببینیم که با تصاویر فاش شده‌ی قبلی، همخوانی دارد. البته طراحی ماژول دوربین نسبت به آنچه که پیش‌تر دیده بودیم، کمی متفاوت و دارای برآمدگی بیشتری است. این مجموعه شامل چهار دوربین، یک سنسور فوکوس خودکار لیزری و یک فلش LED می‌شود.

تصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا طراحی دوربین پشتی این گوشی را لو دادتصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا طراحی دوربین پشتی این گوشی را لو داد

تصویر منتشر شده از قلم دیجیتالی اس پن هم بیانگر شباهت ظاهری آن با قلم گلکسی اس 21 اولترا است.

تصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا طراحی دوربین پشتی این گوشی را لو دادتصاویر قاب محافظ گلکسی اس 22 اولترا طراحی دوربین پشتی این گوشی را لو داد

گزارش‌های قبلی از معرفی اعضای خانواده گلکسی اس 22 در فوریه 2022 حکایت داشتند. مدل اولترا با یک صفحه نمایش 6.8 اینچی و دوربین چهارگانه 12+10+10+108 مگاپیکسلی در پنل عقب توصیف شده است.

انتظار می‌رود پرچمدار جدید سامسونگ از اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت بگیرد؛ اما شاید در برخی مناطق با تراشه اگزینوس 2200 عرضه شود. رم 12 گیگابایتی در همراهی با 128/256 گیگ حافظه داخلی، دیگر ویژگی احتمالی این گوشی است؛ هر چند که وجود نسخه‌ای با 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی هم دور از ذهن نیست.

علاوه بر رنگ‌بندی قرمز تیره، مشکی و سفید، در گزارش‌های اخیر به یک رنگ سبز جدید هم اشاره شده است. قیمت گوشی‌های سری گلکسی S22 هم باید از 799 دلار آغاز شود.

منبع :gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس