شهرداری تکاب به محله‌های کم‌برخوردار بیشتر توجه کند


شهرداری تکاب به محله‌های کم‌برخوردار بیشتر توجه کند

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: مدیریت شهری مرکز این شهرستان، محرومیت‌زدایی و آبادانی محله‌ها و مناطق کم‌برخوردار شهر و توجه ویژه به زیباسازی و توسعه مبلمان شهری را در اولویت برنامه‌های عملیاتی خود قراردهد

امیر ستوده‌فر روز شنبه در دیدار شهردار جدید تکاب افزود: زیباسازی چهره شهر و آبادانی مناطق کم‌برخوردار از مهم‌ترین مطالبه‌های مردمی است که تحقق آن توسعه شهر را به‌دنبال خواهد داشت و موجب ارتقا سطح خدمات و کیفیت زندگی شهروندان می گردد.

وی با بیان اینکه تنظیم بودجه سالانه شهرداری براساس منطق و عدالت صورت‌گیرد اظهارداشت: نظم و قانون‌مندی، اجرای دقیق قانون شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر، اجرای عدالت در تنظیم بودجه و همکاری بین‌بخشی با سایر مجموعه‌های اداری مورد توجه قرارگیرد.

فرماندار تکاب بیان کرد: شهرداری و شورای شهر با حفظ جایگاه‌ها و بدون تداخل در امور در راستای تقویت همدیگر، ارتقا نقاط قوت و بهبود اجرای برنامه‌های عملیاتی حرکت کنند.

شهردار جدید تکاب نیز در این دیدار گفت: تفاهم و همدلی با سایر بخش‌ها، اتحاد و انسجام در امور و عدالت محوری در توزیع خدمات رویکرد ما در برنامه‌های عملیاتی توسعه و عمران شهری است.

رزاق محمدی با بیان اینکه برای شکوفایی شهر هماهنگی و همکاری ضروری است به ویژه هماهنگی با فرماندار شهرستان موجب پیش‌برد بهتر امور توسعه‌ای می‌شود افزود: جهت اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه شهر تکاب و تصویب سریع لوایح شورای شهر دست یاری به سوی فرماندار می‌فشاریم.

وی اظهارداشت: با راهنمایی‌های فرماندار و همکاری با شورای شهر آماده اجرای طرح های توسعه ای برای ارتقا شهر، خدمات‌رسانی به شهروندان و عدالت محوری در توزیع خدمات هستیم.

به گزارش ایرنا، رزاق محمدی با پیشنهاد شورای شهر تکاب و حکم استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

شهرستان تکاب با ۸۱هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۲نقطه شهری در تکاب و تخت سلیمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !