روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است


روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: شعار رئیس محترم جمهور بهره‌مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم. داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می‌توانیم جرات حضور در بین مردم و رفع مشکلات را داشته باشیم.

حمیدرضا امام‌پناهی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: عدالت‌محوری جزو تعهدات دولت سیزدهم است، امور و برنامه‌ها هم در این راستا هدف‌گذاری می‌شوند تا بتوانیم گام‌های خوبی در راستای توسعه و رونق شهرستان برداریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود: این انتصاب بار مسئولیت را برای بنده سنگین‌تر کرده و باید پاسخگوی این اعتماد باشم تا بتوانیم خدمات بهتر و ارزشمندتری به مردم فهیم این شهرستان ارائه دهیم، مردمی که در تمام دوران‌ها با ازخودگذشتگی تا پای جان پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند لذا خدمت به این مردم توفیقی بوده که حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی شهرستان در کمیته‌های تخصصی مطرح و پیگیری می‌شود، گفت: از همه نخبگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کنم تا هر طرح و ایده‌ای که در راستای ارائه خدمات بهتر و توسعه شهرستان دارند، ارائه کنند.

امام‌پناهی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات فرماندار سابق، تصریح کرد: تغییرات در همه دولت‌ها پذیرفتنی بوده و در انتصابات حفظ استراتژی نظام مهم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به تربیت نسل انقلابی است، گفت: شعار رئیس جمهور بهره‌مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم. داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می‌توانیم جرات حضور در بین مردم و رفع مشکلات را داشته باشیم.

در ادامه علی فتح‌اللهی فرماندار سابق رشت اظهار کرد: احساس وظیفه در هر جامعه‌ای بسیار مهم است، هرکسی که در جامعه‌ای زندگی می‌کند رسالت‌هایی را برعهده دارد. اگر مسئول یا کارشناسی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، توسعه و پیشرفت محسوس خواهد بود لذا نباید نسبت به امور بی تفاوت باشیم.

وی گفت: احساس مسئولیت و وظیفه به من آموخت تا هر مکان و با هر وظیفه‌ای باشم، کار خود را به دور از مسائل جناحی و سیاسی به نحو مطلوب به انجام برسانم.

فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: در مدت زمان خدمتم در شهرستان توانستیم اقداماتی در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی ارائه دهیم، همچنین مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون از دیگر اقدامات مهمی بود که وظیفه خود می‌دانستیم تا در کنار کادر درمان جهت تامین سلامت جامعه خدمت کنیم.

فرماندار سابق شهرستان رشت افزود: افتخار می‌کنم که موضوع مدیریت پسماند شهرستان رشت به عنوان الگوی استان‌های شمالی معرفی شد و حدود ۳۰ روستای بدون زباله و پسماند در حال حاضر داریم.

وی گفت: در طرح شهید رجایی سالجاری فرمانداری شهرستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی و تجلیل شد که مدیون همکاران‌مان هستیم.

فتح‌اللهی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی اصحاب رسانه، گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری که شبانه روز تلاش کردند، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، شهرداران دارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج