اکران یک کمدی پر ماجرا در سینماها


اکران یک کمدی پر ماجرا در سینماها

دنیای‌اقتصاد: در حالی‌که قرار بود کمدی سیاسی «چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته رونمایی شود، سرانجام به اکران عمومی، آن هم تنها یک ماه پیش از جشنواره چهلم رسیده است.

ساخت این فیلم که نامش به دو جناح سیاسی چپ و راست اشاره دارد، از سال ۱۳۹۸ شروع شد؛ ولی با شیوع کرونا فیلم‌برداری آن برای مدتی متوقف ماند. پس از تمام شدن مراحل فنی، «چپ راست» متقاضی حضور در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شد؛ ولی میزان ممیزی‌های فیلم آن‌قدر بود که آن را به یکی از حاشیه‌سازهای پیش از شروع جشنواره بدل کرد. این فیلم در نهایت از حضور در جشنواره بازماند و اخیرا در بازبینی مجدد شورای جدید پروانه نمایش مجوز اکرانش صادر شده است.

«چپ راست» فیلمی است که از زمان خبری شدن داستانش، به فیلم «مارمولک» دیگر اثر تهیه‌شده توسط منوچهر محمدی تشبیه می‌شود. بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش، اکران فیلم «چپ راست» که فعلا مشخص نیست تا چه حد دچار ممیزی شده است، از روز چهارشنبه اول دی ماه آغاز می‌شود. داستان فیلم درباره جابه‌جا شدن نوزادان دو زوج اصلاح‌طلب و اصولگرا در بیمارستان و ماجراهایی است که برای آنها اتفاق می‌افتد. آقای راستی با رقیب چپی‌اش دشمنی دیرینه دارد و تصمیم می‌گیرد مثل قدیم برایش پاپوش درست کند و همسرش و رقیبش هم وارد داستان می‌شوند.

این دو رقیب با ورود یک زن غریبه به زندگیشان دچار تحولی عظیم می‌شوند و متوجه می‌شوند باید متحد شوند، وقتی حاج‌ آقا باخبر میشود وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند. رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی و سروش صحت، ویشکا آسایش، سارا بهرامی، ستاره اسکندری، مونا فرجاد و تینا صالحی در این فیلم بازی کرده‌اند.

این مطلب برایم مفید است
بلی
1 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...