در 10 سال اخیر بوکس ایران متحول شده است


در 10 سال اخیر بوکس ایران متحول شده است

مدیره باشگاه بوکس جنوب عراق گفت: در 10 سال اخیر در بوکس ایران تغییر و تحول خاصی ایجاد شده است و باعث خوشحالی است که در کنار کشور ایران و استان خوزستان، بوکسورهای خودمان را محک بزنیم.

سید هشام موسوی مدیره باشگاه بوکس جنوب عراق در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ما برای دومین بار است که به صورت اردو در اهواز حاضر می شویم و تلاش ما این است که به صورت دائمی بازی هایی به صورت رفت و برگشت با تیم خوزستان داشته باشیم تا ضمن تقویت روابط این دو کشور اسلامی، این رشته نیز بیشتر گسترش پیدا کند.

وی بیان کرد: در ۱۰ سال اخیر در بوکس ایران تغییر و تحول خاصی ایجاد شده است و شاهدیم که بوکسورهای خوزستانی نیز در قالب تیم ملی ایران در رقابت های جهانی حضور دارند. ضمن این که در دو سه سال اخیر نیز در بوکس خوزستان تغییرات بسیاری ایجاد شده و باعث خوشحالی است که در کنار کشور ایران و استان خوزستان، بوکسورهای خودمان را محک بزنیم.

در 10 سال اخیر بوکس ایران متحول شده استاز سمت راست رییس هیات بوکس خوزستان، مدیر باشگاه جنوب عراق و سرمربی تیم ملی نونهالان عراق

همچنین حسین عبد مهدی سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان عراق در گفت و گو با ایسنا، درباره حضور در خوزستان و برگزاری مسابقات دوستانه و اردوی مشترک با تیم منتخب خوزستان، اظهارکرد: حضور دو تیم عراق و خوزستان در کنار هم باعث مرور فن ها می شود و ما از خوزستان مواردی را یاد می گیریم و به دانش بوکسورهایمان اضافه می شود. به هر حال چنین برنامه هایی باعث افزایش آمادگی بوکسورهای دو کشور می شود.

وی درباره وضعیت تیم ملی بوکس نونهالان عراق، گفت: تیم در آمادگی کامل به سر می برد و سه نفر از بوکسورهایی که در اهواز حاضر شده اند، نفراتی هستند که از شانس کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی نونهالان بوکس عراق در ادامه نیز عنوان کرد: به همکاری با بوکس خوزستان و ایران تمایل داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی