3 رابط کانونی گیلان منتخب رویداد ملی فهما شدند


3 رابط کانونی گیلان منتخب رویداد ملی فهما شدند

حجت الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه 10 رابط برتر فهما روز گذشته از سوی ستاد معرفی شدند اظهار داشت: در این میان نام سه کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان می‌درخشد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما اظهار کرد: این رقابت ملی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور تا پایان آذرماه ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به فعالیت رابطین فهما در این رویداد اظهارداشت: ثبت اعضا، فعالیت‌ها و به‌روز رسانی اطلاعات کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد از وظایف رابطین فهما(فرهنگ و هنر مساجد گیلان) است.

وی با بیان اینکه ۱۰ رابط برتر فهما روز گذشته از سوی ستاد معرفی شدند اظهار داشت: در این میان نام سه کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان می‌درخشد.

رضوانی نژاد با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه رتبه سوم کشوری و رتبه اول استان را دارد اظهارداشت: این کانون در دومین رویداد ملی فهما در سال گذشته حائز رتبه برتر کشوری شد.

وی ادامه داد: کانون شهدای جوبن رودبار رتبه چهارم کشوری کانون رابط و کانون انصارالزینب(س) آستانه اشرفیه رتبه هفتم کشورای را کسب کرده‌اند و رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.

رضوانی نژاد ارتباط مستمر و جدی با مدیران کانون‏‌های رابط به‌ویژه رابطان اصلی در جهت توجیه طرح در مرکز استان و شهرستان‏‌ها را مهمترین وظایف کانون‌های رابط برشمرد و تصریح کرد: توجیه مدیران کانون‏‌های رابط در خصوص ابلاغیه‌ها و برنامه‌های ستادی و ارتباط با سامانه بچه‏‌های مسجد و نحوه امتیازگیری در سامانه، تحلیل و بررسی عملکرد کانون‏های رابط(نقاط قوت و ضعف)، شناسایی و معرفی کانون‏‌های رابط بر اساس جدول اعلامی و ارائه گزارش عملکرد به مدیران مربوطه از دیگر وظایف محوله کانون‌های رابط است.

به گفته وی رصد و نظارت بر حسن انجام طرح در شهرستان‏‌های تحت پوشش و پیگیری جهت رفع موانع احتمالی در روند اجرای طرح در شهرستان‌‏ها و سامانه بچه‌‏های مسجد از دیگر وظایف کانون‌های رابط رویداد ملی فهما است.

رضوانی نژاد با بیان اینکه ۴۶ رابط فهما در گیلان در به‌روزرسانی فعالیت کانون‌ها تلاش می‌کنند خاطرنشان ساخت: هریک از رابطان با توجه به تقسیم‌بندی انجام شده، ۲۵ کانون همجوار را تحت پوشش قرار می‌دهند تا با فعال کردن کانون‌های غیرفعال زمینه توسعه محل را فراهم کنند.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری