توزیع 250 بسته معیشتی در مسجد آقامیرزااحمد زنجان به مناسبت ایام فاطمیه


توزیع 250 بسته معیشتی در مسجد آقامیرزااحمد زنجان به مناسبت ایام فاطمیه

محمودی از توزیع 250 بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و 100 هزار تومان در بین نیازمندان همزمان با ایام فاطمیه در مسجد آقامیرزااحمد زنجان خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در این مسجد از محل کمک های صندوق خیریه و خیرین بسته های معیشتی تهیه و به طور مرتب در بین نیازمندان شناسایی شده و تحت حمایت مسجد توزیع می شود.

علی محمودی ادامه داد: به همین منظور و در ایام فاطمیه 250 بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و 100 هزار تومان شامل روغن، برنج، گوشت، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، رشته، پنیر، سیب زمینی، تن ماهی و قند تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی به دیگر برنامه های مسجد در این ایام اشاره کرد و گفت: در ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سخنرانی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه بعد از نماز مغرب با سخنرانی دکتر آیت الهی در مسجد برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان خاطرنشان کرد: جلسات بیان نکات قرآن از روزهای پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور دکتر آیت الهی آغاز شده است.

به گفته محمودی، روز دوشنبه 29 آذرماه بچه های کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان برای تماشای فیلم منصور در سینما حاضر خواهند شد.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی