جریمه یک فروشگاه بزرگ در تبریز به علت عرضه خارج از شبکه مرغ یارانه‌ای


جریمه یک فروشگاه بزرگ در تبریز به علت عرضه خارج از شبکه مرغ یارانه‌ای

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک فروشگاه بزرگ عرضه کالا در تبریز به علت عرضه خارج از شبکه مرغ یارانه‌ای به پرداخت 560 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

سیداحد یوزباشی، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان در بازرسی های گشت مشترک از این فروشگاه متوجه عرضه خارج از شبکه مرغ یخ زده یارانه ای به یکی از کارخانه های معروف سوسیس و کالباس در این شهرستان شدند.

وی اظهار داشت: این مرغ های یخ زده برای حفظ تعادل بازار با اختصاص ارز دولتی، وارد شده و در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ قرار گرفته بودند تا در بین شهروندان به قیمت یارانه ای عرضه شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: بازرسان با بررسی بیشتر محل خرید، مقادیر زیادی از این مرغ ها به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال را در یکی از کارخانه های معروف سوسیس و کالباس در تبریز کشف کردند.

یوزباشی، ادامه داد: با این بررسی ها و احراز تخلف، پرونده متشکله به یکی از شعب ارجاع و آن شعبه نیز با رسیدگی دقیق فروشگاه مربوطه را به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی یادآوری کرد: پس از گزارش بازرسان از کارخانه دریافت کننده مرغ یارانه ای با عنوان تخلف خرید خارج از شبکه، موضوع مورد رسیدگی قرار می گیرد و متخلف به سزای عمل خود خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها