کلاهبردار 5 میلیارد ریالی ارز دیجیتال در خوی دستگیر شد


کلاهبردار 5 میلیارد ریالی ارز دیجیتال در خوی دستگیر شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی خوی گفت: کلاهبردار پنج میلیارد ریالی ارزهای دیجیتال که قصد خروج از کشور را داشت، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید جلیل موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جلب اطمینان ۲ نفر برای معامله ارزهای دیجیتال در استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان غربی، پس از دریافت مقدار ارز دیجیتال به ارزش پنج میلیارد ریال قصد دارد از کشور خارج شده و اقدام به کلاهبرداری از افراد کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد پس از دریافت وجه از شاکیان پرونده اقدام به انتقال آن به کیف پول (والت) فردی در کشور سوئد کرده و با توجه به اینکه خودش نیز ساکن کشور ترکیه بود، با برنامه ریزی آماده خروج از کشور بود.

فرمانده انتظامی خوی گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع کارشناسان پلیس فتای خوی و با هماهنگی قضایی از خروج نامبرده جلوگیری و پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال داده شد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری از ۲ نفر به مبلغ پنج میلیارد ریال معترف شد.

وی اظهار داشت: این فرد پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش ایرنا، برخورد با متخلفان و کلاهبرداران در اولویت پلیس و دستگاه قضایی قرار دارد و مردم نیز مراقب کلاهبرداران مجازی و ارزهای دیجیتال باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید