ژاوی: جوانان کنونی بارسا از نسل طلایی قبل هم بهتر هستند


ژاوی: جوانان کنونی بارسا از نسل طلایی قبل هم بهتر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا مقابل الچه به برتری 3 بر 2 رسید و توانست پس از 3 بازی رسمی به برد دست پیدا کند. این برد با درخشش جوانان تیم بدست...

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا مقابل الچه به برتری 3 بر 2 رسید و توانست پس از 3 بازی رسمی به برد دست پیدا کند. این برد با درخشش جوانان تیم بدست آمد تا تمجید مطبوعات اسپانیا را نیز به همراه داشته باشد. (اینجا بخوانید)

ژاوی: جوانان کنونی بارسا از نسل طلایی قبل هم بهتر هستند
گاوی 17 ساله نمایشی دیدنی از خود نشان داد و به یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا نام گرفت

ژاوی پس از این برد مهم گفت: ما در برخی چیزها خیلی خوب کار کردیم ولی هنوز به سطح اصلی خود نرسیدیم. الچه نتوانست خیلی خوب انتقال توپ را در میدان در دست گیرد که این نکته مهمی است. پس از اینکه این تیم توانست 2 گل به ما بزند، روحیه تیمی ما مثال زدنی بود که این از حمایت عجیب تماشاگران بدست آمد. ما 3 امتیاز فوق العاده گرفتیم و توانستیم به مدل و شیوه اصلی خود بازگردیم. امیدواریم که این روند برای ما ادامه داشته باشد و خطاهای ما کمتر شود. آنها در بازی ماندند زیرا ما اشتباهات مرگباری انجام دادیم. این اشتباهات باید کم شود و باید بهتر وظیفه‌مان را انجام دهیم و با احساس مسئولیت برای تداوم پیروزی تلاش کنیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص تاکتیک خود اظهار داشت: باید بتوانیم از فضاها بیشتر استفاده کنیم. فران خوتگلا در پست شماره «9» بازی کرد ولی ما می‌دانیم که او خیلی خوب می‌تواند از بین خطوط مدافعان عبور کند و از فضاها برای ایجاد موقعیت استفاده کند. برای اینکه از فضاها استفاده کنیم از ژاوی به عنوان شماره «9» استفاده کردیم که درخشان کار کرد.

ژاوی: جوانان کنونی بارسا از نسل طلایی قبل هم بهتر هستند
در دقیقه 19 ، فران خوتگلا در اولین بازی خود موفق شد گل اول خود را برای بارسا به ثمر رساند

وی ادامه داد: جوانان در این تیم تفاوت‌ها را می‌سازند. این حرف بدین معنا نیست که بازیکنان باتجربه خوب نیستند. بوسکتس، دی یونگ، آلبا و تراشتگن نمایش خیلی خوب داشتند ولی می‌خواهم از جوانان تیم تقدیر کنم. آنها باید رشد کنند، باید زحمت بکشند تا پیشرفت شکل گیرد. به نظرم این نسل حتی بهتر از نسل بوسکتس، پدر و بقیه بازیکنان سابق بارسلوناست. اگر ما هوای آنها را داشته باشیم و نگذاریم ثبات آنها از بین برود به این حرف من خواهید رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط