46.5 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در پیرانشهر تشکیل شد


46.5 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در پیرانشهر تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: 261 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 46 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

قادر پیروتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد پرونده با انجام ۲ هزارو ۹۵۹ بازرسی از واحدهای صنفی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از جمله مهمترین بخش هایی که با دقت مورد بازرسی قرار گرفته و تخلفات آنها نیز رصد شده می توان به حوزه تولید و عرضه مرغ، مصالح ساختمانی و نانوایی ها اشاره کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر ادامه داد: در این مدت ۱۱ فقره پرونده تخلف صنفی با عنوان گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه از سوی مرغداران و کشتارگاه مرغ این شهرستان به ارزش بیش از ۹۳ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارسال شده است.

پیروتی بیان کرد: امسال همچنین در بازرسی از واحدهای توزیع کننده مصالح ساختمانی، هفت فقره پرونده تخلف صنفی با عنوان توزیع خارج از شبکه در حوزه عمده فروشی سیمان به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال تشکیل داده ایم.

وی گفت: در این مدت ۷۸۲ مورد بازرسی از نانوایی ها انجام و ۸۱ فقره پرونده تخلف صنفی با عناوین کم فروشی، گرانفروشی، توزیع خارج از شبکه و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی به ارزش بیش از ۲۵۸ میلیون ریال به مراجع قضایی ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، پیرانشهر از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟