سوم بهمن؛ فرصتی مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1401


سوم بهمن؛ فرصتی مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1401

سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: داوطلبان جامانده می‌توانند از سوم تا ششم بهمن در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ثبت نام کنند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ آذر در این آزمون ثبت‌نام کرده اند، از روز یکشنبه سوم بهمن تا چهارشنبه ششم بهمن به منظور مشاهده و ویرایش اطلاعات خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

او افزود: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

زرین آمیزی تصریح کرد: به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی سوم تا ششم بهمن بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟