گوگل از ادغام Duo و Meet صرف نظر کرد


گوگل از ادغام Duo و Meet صرف نظر کرد

طبق گزارش‌ها، برنامه‌ های گوگل برای ادغام Duo و Meet لغو شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، سال گذشته، شایعه‌ای منتشر شد که می‌گفت گوگل دو برنامه چت ویدئویی خود را در یک برنامه ترکیب خواهد کرد تا سرویس‌های Duo و Meet ادغام شوند. گزینه اول بیشتر برای کاربران عادی است و مورد دوم سرویس ویدئو کنفرانس گوگل است که برای کاربران سازمانی است.

نام این پلتفرم قرار بود Duet باشد، ترکیبی از دو حرف اول در Duo و دو حرف آخر در Meet، اما آخرین گزارش می‌گوید که گوگل دیگر به دنبال ترکیب این دو سرویس چت تصویری نیست، اگرچه احتمالا Duo را با Meet جایگزین کند. به عبارت دیگر، گوگل دیگر برنامه‌ای برای ارائه یک سرویس ویدئویی اختصاصی متمرکز بر مصرف کننده ندارد.

تنها ویژگی مشتری محور که ممکن است گوگل به Meet اضافه کند، ویژگی‌ است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با برقراری تماس تلفنی، کنفرانس ویدئویی Meet را راه‌اندازی کنند. کاربران تجاری معمولاً از طریق Meet با استفاده از پیوند‌ها و ایمیل، یک کنفرانس ویدئویی را برنامه ریزی می‌کنند.

گوگل از ادغام Duo و Meet صرف نظر کرد

گفته می‌شود تیمی که روی Duet کار می‌کرد اکنون در Meet مستقر شده است. در نتیجه، در سال گذشته توسعه بسیار کمی در Duo صورت گرفته است. گوگل گفت که "هیچ تغییری در برنامه‌های ما برای ادامه سرمایه گذاری روی سرویس‌های مصرف کنندگان وجود ندارد. "

این شرکت فهرستی حاوی تغییراتی که در سال گذشته برای کاربران Duo اعمال کرده بود به نمایش گذاشت. این فهرست شامل یک رابط کاربری تازه سازی شده است تا Duo بتواند از Material You پشتیبانی کند. پشتیبانی گسترده از تبلت‌ها و دستگاه‌های تاشو نیز به همراه موارد زیر در فهرست گوگل قید شده است:

افزودن Duo به تلویزیون‌های سامسونگ به اشتراک گذاری صفحه نمایش HD کنترل‌های جدید برای اشتراک گذاری صفحه نمایش حفاظت‌های جدید و کنترل‌های هرزنامه راه اندازی ۱۸ افکت ویدیویی جدید برای Duo به‌ روز رسانی‌هایی برای بهبود قابلیت اطمینان و کیفیت Duo

بیشتر بخوانید

گوگل کروم از سوی هکر‌ها مورد حمله قرار گرفت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها