راه اندازی پویش مطالعاتی مشکات ولاء


راه اندازی پویش مطالعاتی مشکات ولاء

هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «مشکات ولاء» کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، مسابقه کتابخوانی کتاب «مشکات ولاء» که با محوریت شناخت فضائل و سیره حضرت فاطمه (س)، براساس سخنرانی آیت‌الله سید محمد‌مهدی میرباقری به نگارش در‌آمده است، برگزار می‌شود.

این مسابقه توسط هیأت میثاق با شهدا، همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و با هدف نشر بیشتر معارف اهل‌بیت (علیهم السلام) اجرا می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در مسابقه و تهیه کتاب با ارسال رایگان می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۰۵۵۳۸۴۰ پیامک کنند. به برندگان این مسابقه به قید قرعه، دو کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

راه اندازی پویش مطالعاتی مشکات ولاء

کتاب «مشکات ولاء» بیانی در فضائل، مقامات، ذکر مصیبت و زیارت حضرت زهرا (س) است که دربردارنده شرحی مختصر بر گام‌های پنج گانه سلوک از طریق زیارت حضرت زهرا (س) و توجه به بلای ایشان در متن این زیارت است. متن این کتاب براساس مطالب ۱۰ جلسه سخنرانی آیت الله سید محمدمهدی میرباقری در سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره (س) در هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) فراهم شده است.

منطق کلی کتاب سلوک توحیدی و قرب الهی براساس سیر در وادی ولایت اهل بیت (ع) و از طریق زیارت و بلای ایشان است که آیت‌الله میرباقری، در شرح زیارت مختصر و پرمغز حضرت زهرا (س) بیان فرموده‌اند و این کتاب براساس آن تنظیم و پس از ترتیب سرفصل‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان تا ۱۴ دی‌ماه فرصت دارند پس از مطالعه کتاب، پاسخ سوالات را برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه