انهدام باند زورگیری از مسافرکش‌ها/ دو زن مسافرنما دستگیر شدند


انهدام باند زورگیری از مسافرکش‌ها/ دو زن مسافرنما دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از شناسایی 2زن مسافر نما خبر داد که رانندگان خودروهای مسافرکش را به محل های خلوت هدایت کرده تا سایر اعضای باند از این...

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از شناسایی 2زن مسافر نما خبر داد که رانندگان خودروهای مسافرکش را به محل های خلوت هدایت کرده تا سایر اعضای باند از این رانندگان زورگیری کنند.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: 30 تیر ماه 1400 پرونده ای با عنوان سرقت به شیوه زورگیری برای کشف جرم و رسیدگی تخصصی از سوی مقام قضائی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی در شکایتش اظهار داشت: ساعت 10 صبح 29 تیر ماه در سه راه آذری با خودروی شخصی خود به همراه 2 نفر مسافر خانم در حال تردد بودم که یک دستگاه خودروی پراید سفید مسیر بنده را مسدود و با تهدید چاقو، موبایل و عابر بانکم را سرقت و متواری شدند و 2 نفر خانمی که به عنوان مسافر سوار خودور بودند نیز از خودرو پیاده و بدون درنگ از صحنه خارج شدند.

وی تصریح کرد: پرونده به تیم مبارزه با سرقت های به عنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد و با اخذ اظهارات دقیق از شاکی، سرنخ های متعددی از متهمان به دست آمد که با کنار هم قرار دادن آنها مشخص شد هر 2 خانمی که به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده اند با سارقان همدست بوده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: در ادامه محرز شد سارقان با بهره‌گیری ازاین 2 خانم، شکات را به عنوان طعمه قرار داده و آنها را به مکان های خلوت کشانده و نقشه سرقت را به اجرا در می آورند که با هوشیاری کارآگاهان تمامی اعضای باند شناسایی شدند.

سرهنگ عزیزخانی افزود: متهمان به نام های «محمد، علی، عزیز، فرزانه و ناهید» شناسایی و در ادامه با احصاء تصاویر و دعوت از شاکی برای شناسایی متهمان، وی اعلام داشت که این 2 خانم همان نفراتی هستند که قبل از سرقت سوار بر خودرو شده اند و طی هماهنگی با مرجع قضائی «محمد، علی و عزیز» در شهر قدس دستگیر شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح هر 2 متهم روانه زندان شدند و اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر شکات و دستگیری سایر متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!