رجب‌زاده: مقابل پیکان مستحق شکست نبودیم/ دروازه خالی را گل نزدیم


رجب‌زاده: مقابل پیکان مستحق شکست نبودیم/ دروازه خالی را گل نزدیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز معتقد است که تیمش در دیدار مقابل پیکان در جام حذفی مستحق شکست نبود.

به گزارش ایسنا، مهدی رجب زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پیکان با برتری یک بر صفر حریف به پایان رسید و مانع صعود قشقاقی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم به دلیل مشکلاتی که داشتیم قصدمان بر این نبود که در مسابقات جام حذفی شرکت کنیم و امروز نیز سعی کردم تلفیقی از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند و بازیکنانی را که شرایط مسابقه داشتند به میدان بفرستم.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم و آن ها بازی بسیاری خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، در جریان بازی نیز در چند صحنه می توانستیم به گل برسیم و یک موقعیت دروازه خالی را بازیکن ما بیرون زد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با اشاره به اینکه تیم فوتبال پیکان قابل احترام است، بیان کرد: پیکان تیم لیگ برتری است و شاید در دقایقی از مسابقه توپ و میدان در اختیار آن ها بود که طبیعی است اما نظم تیم ما خیلی خوب بود و بازیکنانمان خیلی دویدند و گلی که دریافت کردیم به دلیل پنالتی و اشتباه فردی بود.

رجب زاده افزود: اگر بگویم که در این مسابقه مستحق باخت نبودیم، بی‌راه نگفته ام چراکه عملکرد بازیکنان تیم در این دیدار فوق العاده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود